پایگاه خبری صریح خبر
11:34:05 - چهارشنبه 28 دسامبر 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پروژه سرعت گیر با طعم_نان_داغ_کباب_داغ !
❌ پروژه سرعت گیر با #طعم_نان_داغ_کباب_داغ ! ❌ شهرداری تالش بخواند؛

❌ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی همه شهروندان عادی هم می دانند استفاده از سرعت گیرها به جهت آرام سازی و کنترل ترافیک با رعایت استاندارهای لازم و نظر مکتوب و فنی کارشناسان امری ضروری است .

❌ نصب سرعت گیر در فاصله تقریبی ۳۰۰ متر بعد از میدان امام حسین ع و ۱۵۰ متر مانده به سرعت گیر بعدی در حوالی #پمپ_بنزین_عرفان از سمت اسالم به شهر تالش آنهم در ورودی شهر را اگر با لابی های صورت گرفته اجرایی شود باید شاهکار کارشناسی با طعم #نان_داغ_و_کباب_داغ قلمداد نمود !

❌ شنیده های در گوشی حکایت از این دارد برخی افراد سودجو و فرصت طلب با رایزنی های فشرده درخواست های نصب سرعت گیرها در نقاط مختلف شهر تالش و شاید شهرهای حومه این روزها برای کاهش سرعت خودروها برای #جذب_مسافر_در_مقابل_دکان_های_خود را با تحمیل هزینه از #بیت_المال را دارند.

❌ اجرایی شدن این نوع سرعت گیرها علاوه بر خسارت استهلاک به خودروهای شهروندان و مسافران به نوعی #توهین_به_فرهنگ_رانندگی و شعور مردم تالش نیز است که در فاصله تقریبی ۵۰۰ متری حدفاصل یک میدان تا تقاطع بعدی ۴ سرعت گیر غیر استاندارد قرار داشته باشد.

❌ در این مواقع هوشیاری کارشناسان پلیس ،شهرداران و اعضاء شورای ترافیک شهرستان و شوراهای اسلامی شهر که منتخبین مردم هستند بسیار حائز اهمیت است که مانع اجرایی شدن چنین پروژه ها که هیچ سود و ایمنی برای عموم مردم ندارد را بگیرند.

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi