پایگاه خبری صریح خبر
10:02:59 - دوشنبه 9 ژانویه 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اطلاعیه مهم راهداری تالش
از تردد غیر ضرور طی امشب لغایت پایان هفته جاری در محورهای فوق الذکر جداً پرهیز گردد تا همکاران راهدار بتوانند در اسرع وقت عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند .

اطلاعیه :
باسلام و احترام خدمت همه همشهریان عزیز و ارجمند ، برابر اخطاریه نارنجی سازمان هواشناسی و با توجه به بارش شدید برف از بامداد امروز لغایت تاکنون به ارتفاع ۷۰ سانتی متر در محور اسالم به خلخال و احتمال وقوع کولاک و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی شهرستان تالش شامل :
۱- اسالم به خلخال و روستاهای تابعه
۲- تالش به آق اولر و روستاهای تابعه
۳- ماشین خانه به ییلاقات ریک و حومه
۴- کیشون بن به بسک و سوباتان و سایر مناطق کوهستانی از قبیل رزه به شکردشت ، ییلاقات خطبه سرا و همچنین استمرار بارش برف طی امشب لغایت چهارشنبه هفته جاری و پیش بینی بارش برف در مناطق جلگه ای شهرستان تالش خواهشمندیم :
۱- از تردد غیر ضرور طی امشب لغایت پایان هفته جاری در محورهای فوق الذکر جداً پرهیز گردد تا همکاران راهدار بتوانند در اسرع وقت عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند .
۲- در صورت بارش برف در جلگه اولویت برفروبی در سطح شهرستان به ترتیب راههای اصلی و شریانی ، فرعی و روستایی جلگه ای و کوهستانی و عشایری خواهد بود .
۳- تردد ضرور در محورهای کوهستانی شهرستان الزاماً با زنجیر چرخ خواهد بود و رانندگان عزیز می بایست به تجهیزات زمستانه مجهز باشند .
۴- دامداران عزیز و زحمتکش صنعتی و سنتی مستقر در مناطق کوهستانی و ارتفاعات می بایست نسبت تامین مایحتاج موردنیاز دام های خود از قبیل علوفه و … اقدامات لازم را به عمل‌ آورند .
۵- تردد کامیونهای حامل مصالح سنگی (شن و ماسه) در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال و تالش به آق اولر فقط با زنجیر چرخ ممکن می باشد .
باتشکر و احترام مجدد .
غلامحسین بخت شاهی
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تالش

#صریح_خبر

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi