پایگاه خبری صریح خبر
17:40:03 - پنج‌شنبه 26 جولای 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرماندار رضوانشهر: اتحاد ملی تحریم های دشمن را بی اثر خواهد کرد
معاون فرماندار رضوانشهر گفت: امروز در شرایط حساس و خطیری قرار گرفته ایم که اتحاد ملی تحریم های دشمن را بی اثر خواهد کرد.

به گزارش صریح خبر ،مهندس ابراهیم چراغی  در جلسه ای که با حضور رؤسای ادارات و تعدادی از دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: امروز در شرایط حساس و خطیری قرار گرفته ایم ، اما این شرایط فلج کننده نسیت بلکه شرایط پیچیده و دشواری است و برای مواجهه با آن نیازمند اتحاد ملی، درک صحیح مسائل و راهکارهای ابتکاری هستیم که این اتحاد تحریم های دشمن را بی اثر خواهد کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری پرچم دار اتحاد ملی و رئیس جمهور محترم نماد پیروی ، وحدت و انسجام هستند نباید با تشتت و اعمال نظرهای مختلف به دشمنان علامت های غلط از شرایط کشور بدهیم بلکه باید در این جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه ای مردم را آگاه نمائیم و ترفندهای دشمن را بشناسیم و بدانیم که راه حل عبور از موانع و مشکلات ، مقاومت و اقدام مشترک همه گروهها و فعالان عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رضوانشهر بیان داشت: باید در این نبرد سیاسی و رسانه ای ، افکار عمومی تصویری صحیح از واقعیات داشته باشند و بدانیم که تضعیف دولت نزد مردم که مساوی است با تضعیف نظام و حاکمیت و این یکی از برنامه های اصلی دشمن است تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد نماید.

مهندس چراغی با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در جلسه سفرا گفت: ملت ایران برای آزادی و استقلال جلوی دیکتاتور دست نشانده آمریکا ایستاد، مداخله گرتر از آمریکا علیه ایران و ملت ایران وجود ندارد. سرنگونی ،تجربه ، تحریم ، تضعیف از سیاستهای اصلی آمریکا علیه جمهوری اسلامی بوده و هست، در دفاع مقدس جز چند کشور همه جهان را علیه دولت و ملت ایران بسیج کردند اما نتیجه نگرفتند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رضوانشهر در ادامه خواستار پیشگیری از اجحاف مردم ، کنترل و نظارت مستمر بر بازار و برخورد قاطعانه با عوامل اخلال در اقتصاد و بازا توسط دستگاه های نظارتی شدند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi