پایگاه خبری صریح خبر
14:01:57 - دوشنبه 1 ژوئن 2020
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چه کسی فرماندار تالش می شود؟
 شنیده ها حکایت از انتقال بخشدار اسبق و عزل شده بخش مرکزی ماسال به تالش دارد و بر این اساس، حمید رضایی لاکساری از گزینه‌های اصلی تصدی پست فرمانداری تالش است. وی از سال ۹۵ تا ۹۷ بخشدار بخش مرکزی ماسال بود و نکته جالب ماجرا این است که دوره بخشداری وی هم‌زمان با فرمانداری […]

 شنیده ها حکایت از انتقال بخشدار اسبق و عزل شده بخش مرکزی ماسال به تالش دارد و بر این اساس، حمید رضایی لاکساری از گزینه‌های اصلی تصدی پست فرمانداری تالش است.

وی از سال ۹۵ تا ۹۷ بخشدار بخش مرکزی ماسال بود و نکته جالب ماجرا این است که دوره بخشداری وی هم‌زمان با فرمانداری محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی فعلی استاندار گیلان در ماسال بود.

رضایی در زمان تصدی پست بخشداری ماسال در اقدامی عجیب یک کودک ۱۳ ساله دانش‌آموز را در خیابان و در انظار عمومی به باد کتک گرفته بود و به همین دلیل توسط استاندار وقت گیلان از این سمت عزل و به عنوان کارمند به اداره کل پدافند غیرعامل گیلان در جاده تهران فرستاده شده بود اما پس از تصدی پست فرمانداری فومن توسط قاسم نژاد؛ به سمت معاونت او در فرمانداری فومن و پس از تصدی پست معاونت سیاسی استانداری توسط قاسم نژاد، این بار نیز به سمت معاونت عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه منصوب شد.

حالا اما با گذشت زمان؛ قاسم نژاد همچنان برای یار دیرین خود هزینه می‌کند و وی را از گزینه‌های اصلی تصدی فرمانداری مهم شهرستان تالش قرار داده است.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود چه کسی بالاخره فرماندار تالش می شود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi