پایگاه خبری صریح خبر
21:41:52 - سه‌شنبه 13 اکتبر 2020
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واگذاری شرکت جنگل شفارود ،خیانت بزرگ و تاریخی به مردم تالش بزرگ ؟
شاهکار اقایان پاکدست!!! حق شکایت محفوظ!! شرکت شفارود به بهانه واگذاری در قالب اصل ۴۴ از یک بخش دولتی گرفته شد و به بخش دیگری از دولت داده شد و از این جیب به ان جیب بود که با کم کاری ها و ناتوانی ها، خیانتی بزرگ به تالش صورت گرفت .

واگذاری شرکت جنگل شفارود ،خیانت بزرگ و تاریخی به مردم تالش بزرگ ؟

شاهکار اقایان پاکدست!!! حق شکایت محفوظ!!

شرکت شفارود به بهانه واگذاری در قالب اصل ۴۴ از یک بخش دولتی گرفته شد و به بخش دیگری از دولت داده شد و از این جیب به ان جیب بود که با کم کاری ها و ناتوانی ها، خیانتی بزرگ به تالش صورت گرفت .

خنده دار ترین بخش قضیه این است که شرکت شفارود بعنوان شرکت بهره بردار از جنگل بوده است که بابت نگهداری از جنگل حق برداشت درختان افتاده را داشته و جنگل ، جز منابع ملی و انفال بوده است و شرکت شفارود مالک جنگل نبوده است بلکه بهره بردار بوده است ولی مشخص نیست چگونه و چه کسی سند مالکیت منابع ملی را برای شفارود صادر نموده و نهایتا منابع ملی فروخته شده است ؟؟!!

فرضا منابع ملی و جنگل ها به نام شرکت شفاورد سند خورده باشد ! این شرکت با کدام مزایده و با کدام فراخوان واگذار شده است و چه کسی بر این واگذاری نظارت داشته است ؟!

مضافا اینکه تشت رسوایی انجایی صدایش بلند شد که به اعتراف و اذعان برخی ها ،شرکت شفارود که ارزش ان میلیارد ها تومان است به ۴۰ میلیارد تومان فروخته شده و در مدیریت فعلی با کاهش نیرو مواجه شده است که جای بسی تعجب دارد !!

مگر میشود ، اولا منابع ملی و انفال با این مساحت بالا به نام نهادی سند بخورد و در ادامه شرکت شفارود از یک نهاد دولتی گرفته و به نهاد دیگر دولت داده شود و اینکه ایا واقعا میلیارد ها تومان سهم مردم تالش به همین راحتی ضایع شد؟ و کسی نبود که حق مردم را بستاند ؟

اگر این مهم صحیح باشد این خیانت بزرگ در تاریخ تالش فراموش نخواهد شد و مسببان ان باید به مردم تالش پاسخ دهند!

صریح خبر:رسا ،روشن ، مبین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi