پایگاه خبری صریح خبر
13:28:03 - چهارشنبه 28 دسامبر 2022
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی احکامی از سوی دکتر طهرانچی؛
سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای رودبار و تالش را منصوب کرد.

به گزارش صریح خبر دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، دکتر محمود نویدی قاضیانی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار و دکتر طیب پوررضا را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمود نویدی قاضیانی

با سلام

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمود نویدی قاضیانی دارای مدرک دکتری ریاضی کاربردی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار است که پیش از این معاون آموزشی و دانشجویی واحد رودبار بود.

دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر مهدی فدائی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش

برادر گرامی جناب آقای دکتر طیب پوررضا

با سلام

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

طیب پوررضا دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی مکانیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود است که پیش از این معاون آموزشی واحد لنگرود بود.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای دکتر مسعود امامی نژاد سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi