پایگاه خبری صریح خبر
22:39:24 - دوشنبه 21 آگوست 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چراغ سبز امباپه برای تمدید قرارداد با PSG
فوق‌ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از اختلاف با این باشگاه، برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است.

وضعیت کیلیان امباپه برای فصل آینده تبدیل به یک معمای بزرگ شده و با وجود بازگشت او به تمرینات این تیم پاریسی و حتی بازی در ترکیب این تیم در هفته دوم لیگ فرانسه، هنوز مشخص نیست که او در روزهای باقی مانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات چه تصمیمی خواهد گرفت.

امباپه که تنها یک سال از قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده، تاکید کرده است که می‌خواهد سال پایانی قراردادش را در پاریس بازی کند و زیر بار تمدید قرارداد نمی‌رود تا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شود.

با این حال پی‌اس‌جی نمی‌خواهد امباپه را تابستان آینده رایگان از دست بدهد و به همین خاطر اصرار بر تمدید یا فروش این بازیکن در تابستان امسال دارد. این در حالی است که رئال به عنوان مشتری اصلی امباپه حاضر نشده است هنوز برای جذب امباپه پیش‌قدم شود و منتظر است که تابستان آینده این بازیکن را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

این اختلافات حتی سبب شد که امباپه از اردوی پیش فصل پاری‌سن‌ژرمن هم حذف شود و حتی بازی با لورین در هفته اول لیگ فرانسه را از دست بدهد. با این حال در ادامه امباپه به تمرینات بازگشت و حتی در بازی هفته دوم پی‌اس‌جی برابر تولوز به میدان رفت و تک گل این تیم را در این مسابقه که با تساوی به پایان رسید، به ثمررساند.

حالا روزنامه AS اسپانیا خبر داده که پس از مذاکره باشگاه و این مهاجم، امباپه برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داده است. پاری‌سن‌ژرمن خوش بینانه وارد مذاکرات با امباپه شد و امیدوار است این دیدار خصومتی را که در ماه ژوئن بین طرفین درگرفته بود را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد که این امر محقق شده است، اگرچه گزارش AS تأکید می‌کند که هنوز راه زیادی تا امضای قرارداد جدید امباپه وجود دارد. در واقع، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که با وجود مذاکرات مثبت، او اصلا این کار را انجام دهد.

البته امباپه هنوز به طور رسمی در بازار نقل‌وانتقالات است و پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که پیشنهادی ۲۵۰ میلیون یورویی از سوی تیمی ارائه شود، مذاکره خواهد کرد.

با این حال رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی امباپه تاکنون برای جذب امباپه در تابستان امسال پیشنهادی را ارائه نکرده است.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi