پایگاه خبری صریح خبر
22:27:32 - چهارشنبه 23 آگوست 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیروزی تاریخی و شیرین ملوان در اولین حضور بانوان در ورزشگاه
ملوان موفق شد در یک نمایش فوق‌العاده در ورزشگاه خانگی بهترین برد این فصل رقابت‌ها را مقابل فولاد کسب کند.

تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شادروان قایقران بندر انزلی به مصاف هم  رفتند که در پایان سپیدپوشان خزر به پیروزی ۴ بر صفر دست یافتند.

حضور پرشور بانوان گیلانی برای نخستین بار در ورزشگاه سیروس قایقران از جمله نکات ویژه این مسابقه بود که در پیروزی ارزشمند ملوان نقش پررنگی داشت.

در این بازی مسعود زائرکاظمینی در دقایق ۱۰ و ۱۹، میلاد شعبانلو در دقیقه ۸۳ (از روی نقطه پنالتی) و رضا جعفری در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های ملوانان را به ثمر رساندند.

جدا از عملکرد خوب نیروهای تهاجمی ملوان در بازی امشب مدافعان فولاد دور از انتظار ظاهر شدند.

مسعود زائر کاظمینی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید، اما در دقیقه ۲۷ ضربه پنالتی وی را کریستوفر کنت، مهار کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ساسان انصاری در دقیقه ۳۳ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا فولاد ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. در دقیقه ۶۶ هم علیرضا منصوریان با دریافت کارت قرمز دومین اخراجی تیم میهمان لقب گرفت تا به این ترتیب مقابل پرسپولیس در هفته چهارم نتواند روی نیمکت سرخپوشان خوزستانی بنشیند.

در اقدامی عجیب در دقایق پایانی نیمه اول جریان بازی به دلیل ورود سگ به زمین مسابقه و هدایتش به خارج از زمین چمن، متوقف شد.

داور این بازی وحید زمانی بود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi