پایگاه خبری صریح خبر
20:53:15 - شنبه 23 سپتامبر 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پلمب بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف طی پنج ماه گذشته به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در استان پلمب شد.

علی حیدرخواه امروز و در شورای فرماندهی استان گیلان اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران نظارت بر امکان عمومی قرار دارد، افزود: این امر در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: طی پنج ماه گذشته در بازدید از ۲۴ هزار و ۳۷۵ واحد صنفی در سطح استان، یک هزار و ۴۷۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، ۱۱ هزار و ۴۵۹ واحد تذکر ابلاغ گرفتند.

حیدرخواه با بیان اینکه از ۵ هزار و ۶۰ واحد صنفی تعهد گرفته شد و یک هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد، گفت: متخلفان مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان خلطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi