پایگاه خبری صریح خبر
14:14:51 - جمعه 8 آوریل 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش : مسولین شهرستان ، کارخانه صنایع چوب اسالم را راه اندازی کنند و از تسویه حساب های شخصی دست بکشند
انصاری بیان داشت : مسولین شهرستان دست به دست هم دهند و کارخانه صنایع چوب اسالم را با ظرفیت بالا راه اندازی کنند و از تسویه حساب های شخصی دست بکشند . این وقت را صرف بالابردن ظرفیت این کارخانه بکنند تا حداقل مشکل اشتغال ان بخش از شهرستان حل و فصل شود

download
به گزارش صریح خبر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری در خطبه های این هفته نماز جمعه تالش ضمن یاداوری ۲۰ فروردین ، روز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا گفت : بعد از انقلاب امریکا پایگاه اصلی خود را در ایران از دست داد و با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ ابان این مهم تکمیل شد و حضرت امام در مورد این قطع رابطه پیامی دارد و ان اینکه : اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که به خیر و صلاح مردم باشد همین قطع رابطه با مردم ایران است .
انصاری بیان داشت : امریکا ارتباط را برای منافع خود میخواست تا بتواند استعمار کند اما اساس رابطه جمهوری اسلامی ایران بر پایه استقلال ،آزادی ، جمهوری اسلامی و منافع مسلمانان جهان است و ارتباط با امریکا مایه ذلت است زیرا امریکا به هیچ وجه خواهان ارتباط دو سویه نیست .
حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری با اظهار به اینکه ایران در مسله برجام به تعهدات خود و بلکه بیشتر از ان عمل نموده است تصریح کرذ: میگویند تا ایران تغییر رفتار ندهد تحریم ها را برنمی داریم . منظور از تغییر رفتار شما چیست ؟؟!! به رسمیت شناختن اسرائیل و دست برداشتن از حزب الله است ؟!!!
انصاری در بخش دیگر از خطبه های خود با گرامیداشت ۲۰ فروردین ، روز انرژی هسته ای افزود جوانان ما قدرت پژوهش و پشتکار به استقلال هسته ای رسیدند اینها همه بر اثر همین قطع روایط با امریکا بدست آمده است و روز ۲۰ فروردین نماد استقلال است
انصاری با اشاره به شعار سال گفت : سیاست اقتصاد مقاومتی مطلب تازه ای نیست بلکه چند سال است حضورت اقا بر ان تاکید دارند و مرتب تذکر می دهند و خصوصیت خاص شعار امسال ( اقدام و عمل ) است و عمل به اقتصاد مقاومتی به دو صورت امکان پذیر است :
۱-در زمینه کشوری و ملی : بهره وری انرژی را ارتقا دهیم و صرفه جویی در پیش گیریم و از اسراف دوری کنیم چرا که جز اسراف کار ترین مردم جهان هستیم .
۲- از نظر منطقه ای : مسولین شهرستان دست به دست هم دهند و کارخانه صنایع چوب اسالم را با ظرفیت بالا راه اندازی کنند و از تسویه حساب های شخصی دست بکشند . این وقت را صرف بالابردن ظرفیت این کارخانه بکنند تا حداقل مشکل اشتغال ان بخش از شهرستان حل و فصل شود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi