پایگاه خبری صریح خبر
15:47:28 - جمعه 15 آوریل 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش: باید بسترهای لازم برای فعالیت جوانان فراهم شود.
مام جمعه تالش، جوانان را سرمایه‌های انسانی و نیروهای ارزشمند برای ساختن کشور عنوان کرد و افزود: جوانان سبب رشد نظام در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و … هستند و باید بسترهای لازم برای فعالیت نسل جدید فراهم شود.

download

به گزارش صریح خبرحجت‌الاسلام حسین انصاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره تشکیل گروه‌های جهادی در افغانستان، عراق، یمن و سوریه اظهار کرد: آمریکا غافل از تلاش جوانان حزب‌الله برای تشکیل لشکر فاطمیون در منطقه است.
وی داعش را دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: با نابودی گروهک تروریستی داعش صلح و امنیت نه‌تنها در جهان اسلام بلکه در دیگر مناطق حاکم می‌شود.
امام جمعه تالش با بیان اینکه واگذاری دو جزیره از خاک مصر به عربستان توطئه رژیم صهیونیستی برای رابطه با عربستان است، تصریح کرد: جوانان مصری باید با هوشیاری حرکت مذکور را محکوم کنند.
انصاری، رفتار دولت‌های آمریکا و عربستان در حمایت از افراطی‌گری، تروریست و نقض حقوق بشر را دوگانه خواند و بیان کرد: چهره واقعی استکبار در یمن، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان مشخص شده است.
وی در ادامه ماه رجب را فرصتی برای طهارت و پاکیزگی انسان ذکر کرد و گفت: مراسم اعتکاف از فرصت‌های ماه رجب محسوب می‌شود و با استقبال جوانان مواجه شده است.
امام جمعه تالش با قدردانی از برگزارکنندگان رزمایش پیامبر اعظم (ص)، خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش مذکور در سیستان و بلوچستان اقتدار، آمادگی و صلابت نیروهای ارتش برای برقراری امنیت در مرزهای شرقی را به جهان نشان داده است.
انصاری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ولایی، مستقل، خودکفا و مقتدر خواند و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیروهای ارتشی ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کردند.
وی با بیان اینکه تقویت قوای نظامی نشان‌دهنده عزم راسخ و ایمان ملت در عمل به دستور خداوند است، اظهار کرد: دفاع امت اسلامی به دستور قرآن است و این امر موجب عزت نفس و شجاعت ملت می‌شود.
امام جمعه تالش، جوانان را سرمایه‌های انسانی و نیروهای ارزشمند برای ساختن کشور عنوان کرد و افزود: جوانان سبب رشد نظام در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و … هستند و باید بسترهای لازم برای فعالیت نسل جدید فراهم شود.
انصاری با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: هفته آینده سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی خواستار پاسداشت تلاش نیروهای مسلح در جامعه شد و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در شرایط حساس هوشیار هستند و کشور را یاری کردند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi