پایگاه خبری صریح خبر
16:51:47 - یکشنبه 17 آوریل 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری بیمارستان آستارا و رضوانشهر در سال جاری خبر داد / باز هم خبری از افتتاح بیمارستان تالش نیست !!!
دی ماه سال گذشته علی فتح الهی ،فرماندار و محمود شکری نماینده تالش ،از افتتاح بیمارستان در هفته دولت سال ۹۵ خبر داده است

download

به گزارش صریح خبر محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام بیمارستانی گیلان اظهار کرد: بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و ۱۷۸ مترمربع با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه بیمارستان مذکور در سه طبقه از سال ۸۹ آغاز شده است، تصریح کرد: اکنون این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه بیمارستانی مذکور ۱۹ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی افتتاح پروژه بیمارستان لنگرود در صورت اختصاص اعتبار را در سال جاری عنوان کرد و افزود: این مرکز درمانی به گونه‌ای طراحی شده که در بخش زایمان هر اتاق دارای vip برای همراهان و بخش nicu مراقبت ویژه نوزادان است.

علیزاده از ساخت ۶ بیمارستان با ظرفیت یک‌هزار و ۱۰۰ تخت در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا و بیمارستان ۳۵ تختخوابی رضوانشهر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی لاهیجان را در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۳۶۵ متر مربع و با زیر بنای ۱۶ هزار و ۹۳۰ مترمربع در پنج طبقه در حال ساخت دانست و گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان در سال ۸۷ با ظرفیت ۲۰۴ تخت در بخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و بخش مراقبت ویژه آغاز شده و اکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش صریح خبر دی ماه سال گذشته علی فتح الهی ،فرماندار و محمود شکری نماینده تالش ،از افتتاح بیمارستان در هفته دولت سال ۹۵ خبر داده اند این در حالیست که کار ساخت بیمارستان تالش از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد و با توجه به اینکه مجری طرح این پروژه وزارت راه و شهرسازی است باید دید ایا این بیمارستان در سال ۹۵ افتتاح خواهد شد یا خیر ؟!

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi