پایگاه خبری صریح خبر
17:42:22 - سه‌شنبه 8 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادواره ۲۸۵ شهید والامقام شهرستان تالش در روز ۲۲اسفند برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه تالش از اعزام ۱۲ اتوبوس حامل کاروان راهیان نور این شهرستان طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد

timthumb

به گزارش صریح خبر به نقل از مریان خبر در جلسه فرهنگی اجتماعی شهرستان تالش که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری از اجرای برنامه های تأثیر گذار فرهنگی سپاه تا پایان سال جاری خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه تالش ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده افزود: همزمان با روز بزرگداشت شهداء و کنگره بزرگداشت ۸۰۰۰شهید استان گیلان ،یادواره ۲۸۵ شهید والامقام شهرستان در روز ۲۲اسفند برگزار خواهد شد.
احمدرضا منشوری همچنین از حرکت دسته عزاداری بمناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در روز یکشنبه۲۳ اسفند ماه خبر داد و افزود: حرکت این دسته عزاداری از چهار راه سپاه تا مزار شهداء شهرستان انجام خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه تالش همچنین از اعزام ۱۲ اتوبوس حامل کاروان راهیان نور این شهرستان طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود :ان شاء الله با کمک نهادها و ادارات شهرستان ،کاروان اول با اعزام یک اتوبوس در روز ۲۸اسفند به مناطق عملیاتی جنوب انجام خواهد گرفت تا زائرین محترم در زمان تحویل سال نو در جوار مزار شهداء حضور داشته باشند و کاروان دوم نیز که شامل ۱۱اتوبوس خواهد بود در روز ۸فروردین عازم مناطق عملیاتی خواهند شد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi