پایگاه خبری صریح خبر
0:00:00 - چهارشنبه 27 ژانویه 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چهارقلو های اسالمی همچنان منتظر مسولین تالش /پدر چهارقلو ها :خیلی اوقات کودکان گرسنه میخوابند و شرمنده کودکان هستم +تصاویر
حیدری ،پدر این چهار قلو با بیان اینکه خدا را شکر میکنم که چهار دسته گل به من هدیه داده است می گوید: تک تک روزها برایم خاطره ای است که با وجود تلخی و شیرینی اما زیبا و خاطره انگیز است.

به گزارش صریح خبر چند ماه پیش بود که در روستای لطین خاله سرا ۵۷ از بخش  اسالم در شهرستان تالش پدر و مادری صاحب چهار فرزند بصورت چهار قلو شدند

IMG_20160427_225551
چهار قلوهای اسالمی به دلیل بیکار بودن پدر و بالا بودن هزینه زندگی روزگار سختی را میگذرانند و به گفته پدر خیلی اوقات بدلیل مشکلات و نداشتن هزینه ها، شب ها گرسنه سر بر بالین می گذارند.

پدر و مادر این چهار قلو ها با چشمانی پر از حسرت و امید و گلویی با بغض به فرزندان نگاه می کنند،‌ و بنا بر اظهارشان بیشتر شب ها نمی خوابندو  تا صبح بیدار هستند و با اضطراب و دلهره شب را به روز می رسانند

جلال حیدری ،پدر این چهار قلو با بیان اینکه خدا را شکر میکنم که چهار دسته گل به من هدیه داده است می گوید: تک تک روزها برایم خاطره ای است که با وجود تلخی و شیرینی اما زیبا و خاطره انگیز است.

دیدن چهار قلوهای زیبا ،دلنشین است اما بغض پدر و مادر انان که دلهره و نگرانی دارند غمگین است
مادر از بیخوابی و سختی نگهداری هم زمان فرزندان میگوید و پدر از بی توجهی مسولین .
حیدری گفت: از بدو تولد این فرشتگان الهی ،قول های زیادی از سوی مسولین تالش  داده شده که هیچ کدامشان عملی نشده اند
وی ادامه داد که به مسولین زیادی مراجعه نموده ام و قول داده اند رسیدگی کنند اما حتی برای یک بار نیز حاضر به دیدن این بچه ها نشدند.
وی خود را بیکار و مستاجر معرفی می کند می گوید: با توجه به بالا بودن هزینه نوزادان، فشارهای زیادی را برای تامین مخارج تحمل می کند.
حیدری در پایان از فرماندار و بخشدار و بهزیستی و سایر مسولین درخواست کرد به خاطر این چهار فرزند کمک حالش باشند

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi