پایگاه خبری صریح خبر
15:56:44 - جمعه 11 مارس 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده تالش ،ماسال، رضوانشهر در کمیته اشتغال جوانان
شکری :تا آخرین لحظه برای اثبات حقوق شما میجنگم/با مخالفان ما بحث و توهین نکنید.
سالانه ۳هزار جوان به بیکاران تالش بزرگ اضافه می شود، باید با همفکری و همکاری شما جوانان راه برون رفت از این وضعیت را پیدا کنیم

download (7)

به گزارش صریح خبر ، محمود شکری در نشست کمیته اشتغال جوانان تالش اظهار کرد: جوانان باید پای کار بیایند و خانه نشین نباشند.

وی خطاب به جوانان با بیان اینکه یک نماینده از بین جوانان بیکار تالش به من معرفی کنید ،خاطرنشان کرد: میخواهم جمعی از جوانان بیکار را با خود پیش وزیر ببرم و بگویم “این جوانان نماینده بیش از ۱۰هزار جوان بیکار تالش هستند” یا خواسته جوانان را برآورده کند یا وزارت خانه را رها کند و برود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با انتقاد از عملکرد پولی دولت عنوان کرد: اگر من حرفی را بزنم میگویند شکری مخالف دولت است.

شکری با طرح این سوال که آیا دولت با سیاست های پولی برنامه ای برای اشتغال شما هم دارد یا خیر، ادامه داد: دولتی که می آید حقوق مدیران خود را به بیش از ۲۰ میلیون تصویب میکند آیا این به فکر اشتغال شما جوانان بیکار هست؟

منتخب مجلس دهم مجلس شورای اسلامی تالش بزرگ با اظهار بر اینکه تا آخرین لحظه برای اثبات حقوق شما میجنگم بیان کرد: بدانید، آگاه باشید و با من همراه باشید تا حق شما رو نگیرم خواب راحت نخواهم داشت.

وی در پاسخ به آنهایی که میگویند شکری در طی این۴ چهار سال کاری برای اشتغال جوانان نکرده است، بیان کرد: من ۳هزار فرصت شغلی ایجاد کرده ام که همه نیازمند آن بوده اند ولی این کافی نیست،.

شکری ادامه داد: سالانه ۳هزار جوان به بیکاران تالش بزرگ اضافه می شود، باید با همفکری و همکاری شما جوانان راه برون رفت از این وضعیت را پیدا کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسوولین باید پاسخگو باشند، اظهار کرد: کسانی که زمان جنگ یادشان هست می دانند وضعیت هشدار به صدا در می آمد یعنی الآن خطر است؛ الان هم دقیقا آن وضعیت هشدار هست همه مسولین باید پاسخگو این جوانان باشند.

محمود شکری با بیان اینکه من در پیشگاه خدا زانو و زجه زدم که خدایا گره را باز کن، عنوان کرد: جوانان مطمئن باشید که در راه خدا قدم برداریم شک نکنید که موفق می شویم.

نماینده مردم تالش بزرگ با اشاره بر اینکه از ۲۹۰نفر نماینده فقط ۶۹نفر از ما رای آورده اند، بیان کرد: متاسفانه بقیه وقتشان را به بی خیالی در مجلس سپری می کنند چون آنها به خاطر رضای خدا پای کار نیامده بودند.

شکری جوانان را به تشکیل کار گروه های مختلف در بخش گردشگری ، کشاورزی ، صنعت ،تعاونی در تالش فرا خواند و افزود: همه باید مشارکت کنیم و از این وضعیت نجات یابیم.

نماینده مردم تالش رضوانشهر و ماسال خود را نماینده همه مردم تالش خواند و تاکید کرد: همه کسانی که به من رای نداده اند هم من نماینده آن ها هستم و فقط شکری نماینده ۴۹هزار نیست .

محمود شکری در پایان خطاب به طرفدارانش گفت: مردم را در جریان امور قرار دهید و با مخالفان ما بحث و توهین نکنید.
کاسپین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi