پایگاه خبری صریح خبر
17:07:52 - چهارشنبه 13 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تذکر شدیدالحن نماینده استارا در خصوص حقوق فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش و تخریب منابع طبیعی+صوت
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همسان‌سازی حقوق فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش تاکید کرد.

۲۰۱۶۰۶۱۰۶۸۵۶۶۷۸۱۳۸_Orig

به گزارش صریح خبر ، ولی الله دادشی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: براساس ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری باید به همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان توجه شود، این در حالی است که علی‌رغم تورم‌های شدید در ۱۰ سال گذشته در زمینه حقوق فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش همسان سازی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: در آستانه جذب و استخدام معلمان باید به زحمات معلمان حق‌التدریسی، پیش دبستانی و سایر معلمانی که جوانی خود را صرف آموزش فرزندان کشور بدون داشتن بیمه کرده‌اند توجه شود و سوال این است که اگر آموزش و پرورش به این موضوع رسیدگی نکرد به چه دلیل تامین اجتماعی موضوع را لحاظ نکرده است.

این نماینده مجلس بر لزوم توجه به رانندگان تاکسی هم تاکید کرد و گفت: اضافه کردن تاکسی در شهرهای کوچک باید مورد بررسی قرار بگیرد به دلیل اینکه ممکن است مشکل برای رانندگان تاکسی فعلی ایجاد کند و نباید فراموش کرد شغل تاکسیرانان از مشاغل سخت محسوب می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی همچنین متذکر شد: باید به تخریب منابع طبیعی در آستارا رسیدگی شود و در زمینه حل مسائل منطقه حوزه انتخابیه‌ام و همچنین مشکلات کشوری، سازمان‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi