پایگاه خبری صریح خبر
15:17:50 - سه‌شنبه 26 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام فرماندار تالش به مناسبت ۵ مرداد برگزاری اولین نماز
نماز جمعه قرارگاه ایمان ، تقوا ، بصیرت و اخلاق است و نیز یکی از برکت های انقلاب اسلامی و از ثمره های خون شهداست ( مقام معظم رهبری مدظله العالی).

farmandar.10

علی فتح الهی ، فرماندار تالش به مناسبت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه (روز نماز جمعه ) پیامی به شرح زیر صادر نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم

نماز جمعه قرارگاه ایمان ، تقوا ، بصیرت و اخلاق است و نیز یکی از برکت های انقلاب اسلامی و از ثمره های خون شهداست ( مقام معظم رهبری مدظله العالی).

جمعه ، روز اجتماع و قرارگاه عاشقان الهی است . نوای آرامش بخش و آسمانی اذان ، دلها را از مادیات و زمین جدا می کند و بالها به سمت آسمان گشوده می شوند و مومنان از هر گوشه و کنار به سیل عظیم نمازگزاران روز جمعه میپیوندند تا با دلی پر از عشق و ایمان ، مظهر وحدت و تجلی قدرت مسلمانان باشند .

۵ مرداد سالروز آغاز همایش هفتگی مسلمین پس از سالها تعطیلی آن بود ؛ آغازی که با ابتکار زیبا در مهد علمی ایران دانشگاه تهران و توسط یکی از روحانیون پر سابقه نهضت رقم خورد و اینک با گذشت حدود ۳۵ سال از اولین نماز جمعه در شهرستان تالش بر خود وظیفه می دانم به مصداق (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق )) از زحمات بی شائبه ائمه جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه ، در تداوم راه انبیا ، قرآن ، ائمه اطهار و شهدای انقلاب تشکر و قدردانی نمایم ، امید است با اتکاء به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق باشید و همچنین این روز بزرگ را خدمت همه مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان تالش تبریک و تهنیت عرض میکنم .

                                                                                            علی فتح اللهی

                                                                                        فرماندار شهرستان تالش

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi