پایگاه خبری صریح خبر
9:12:23 - شنبه 6 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش :
اولویت کار در تالش بستن کارخانه ها است ! / مسئولان از خدمات خبرنگاران تقدیر کنند
امام جمعه تالش : دولت تصویب می کند که حمایت از صنایع کوچک در اولویت باشد ولی در تالش بالعکس ، اولویت تعطیلی کارخانه می باشد.

اولویت کار در تالش بستن کارخانه ها است ! / مسئولان از خدمات خبرنگاران تقدیر کنند
به گزارش صریح خبر  حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش در خطبه دوم نماز جمعه  تالش به رواج بدحجابی و بی حجابی اشاره کردند و این مسئله را تاسف انگیز دانستند که هر روز بیشتر می شود.

امام جمعه تالش ادامه داد : فرودگاه های کشور مثل فرودگاه های کشور های اورپایی شده و هیچ شباهتی به یک کشور اسلامی ندارد، دنبال مقصر نیستیم ، ولی باید بدانیم چرا اینطوری شده است . مردم از طرح های سالم سازی ناراضی هستند و افراد متدین از رفتن به دریا بیم دارند.

وی افزود یکی عوامل بدحجابی ماهواره است ، باید این واقعیت را قبول کنیم ، ۵۰ درصد مردم معتاد ماهواره شده اند ولی جمع آوری ماهواره راه آخر است اول باید فرهنگ سازی کنیم ، وظیفه دینی ما این هست که مضرات ماهواره را گوییم .

انصاری در بخش دیگر خطبه خود به اول ذی القعده سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و همچنین آغاز هفته حج اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته دست آل سعود به خون هزاران مسلمان آلوده شده است و اینها می خواند جلوی حج ابراهیمی را بگیرند.

امام جمعه تالش با تبریک روز خبرنگار گفت : نقش خبرنگار در امر اطلاع رسانی حیاتی است ، خبرنگار درد و دل مردم را می شنود و همچنین پاسخ های مسئولان را به گوش مردم می رساند ، خبرنگار گوش و چشم مردم است . خبرنگار باید حق گو باشد و از سخن چینی و ایجاد اختلاف پرهیز کند.

وی ادامه داد: مسئولان باید از انتقاد خبرنگاران استقبال کنندو خبرنگار هم باید بداند وقتی قلم در دست دارد در محضر خدا هست . مسئولان باید به پاس خدمان خبرنگاران در این هفته از زحمات آنها تقدیر کنند.

خطیب نماز جمعه تالش با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت : در منطقه ما صنایع کوچک ، متوسط و بزرگ به تعطیلی کشیده شده است . وضعیت فاجعه بار است ، بارها در خطبه ها در مورد کارخانجات تذکر داده شده و ولی جواب شنیده نشده است .

وی افزود : دولت تصویب می کند که حمایت از صنایع کوچک در اولویت باشد ولی در تالش بالعکس ، اولویت تعطیلی کارخانه می باشد .

امام جمعه تالش در پایان خطبه گفت : باید در روز جشن و ایام دهه کرامت مراسماتی در مساجد برگزار می شده ولی اینطور نشده و این به خود مردم و فعالان مساجد برمی گردد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi