پایگاه خبری صریح خبر
16:43:20 - دوشنبه 15 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش در حاشیه نمایش فصل شیدایی:
حقوق‌های نجومی نباید به فراموشی سپرده شود/ دولت در اسرع وقت به مردم گزارش دهد
امام جمعه تالش گفت: مسئولین موظف به روشنگری مردم نسبت به حقوق‌های نجومی هستند و نباید گذاشت این تخلفات به فراموشی سپرده شود

انصاری

به گزارش صریح خبر حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه تالش در حاشیه برگزاری نمایش فصل شیدایی در گفت و گویی ظهار کرد: فصل شیدایی یک رویداد بزرگ فرهنگی است که اثرگذاری بی‌نظیری در اقشار مختلف جامعه دارد.

وی در پاسخ به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی اقبالی نسبت به این نمایش نشان نداده‌اند، ابراز کرد: همان گونه که از محتوای فصل شیدایی برمی‌آید، مومنین همواره با استقامت و صبر پیروز خواهند شد.

امام جمعه تالش در همین زمینه افزود: دنیاپرستان و کسانی که به دنبال مسائل دنیوی هستند توسط شیطان فریب می‌خورند، امیدواریم مسئولین فرهنگی با توجه به رسالتی که دارند نسبت به رشد و تعالی در جامعه تلاش و تکلیف خود را به خوبی انجام دهند.

متاسفانه شاهد عملکرد ضعیف متولیان فرهنگی هستیم

انصاری با اشاره به عملکرد دستگاه فرهنگی کشور، تصریح کرد: به طور کلی هرچه از زمان وقوع انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم به علت جاذبه‌های دنیوی،متاسفانه شاهد هستیم که عملکرد دستگاه‌های فرهنگی ضعیف‌تر می‌شود.

مسئولین نگذارند حقوق‌های نجومی به فراموشی سپرده شود

وی در ادامه این گفت و گو در خصوص نحوه برخورد دولت با حقوق‌های نجومی، گفت: کسانی که می‌گویند این افراد مظلوم هستند؛ واقعا تعبیر بی ربطی را به کار برده‌اند!

امام جمعه تالش تاکید کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری؛ دولت و مسوولین باید در اسرع وقت با این افراد برخورد جدی و پول‌های نامشروع را به بیت‌المال بازگرداند.

انصاری در پایان افزود: مسئولین موظف به روشنگری مردم نسبت به مسائل رخ داده هستند و نباید گذاشت این تخلفات به فراموشی سپرده شود.

شاخص

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi