پایگاه خبری صریح خبر
12:03:50 - یکشنبه 21 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخشدا رماسال در واکنش به خبر ضرب و شتم یک نوجوان
ضرب و شتمی نبوده، بابت عصبانیتم نیز از تمام مردم عذرخواهی مکینم
وی گفت تا همین حد هم که عصبانی شده ام و تندی کرده ام از این خانواده و مردم شریف ماسال عذرخواهی میکنم و اعتقاد دارم تا همین حد هم نباید عصبانی میشدم و بابت این عصبانیت و برخورد تند از همه مردم معذرت میخواهم

دانلود

به گزارش صریح خبر اخیا خبرهایی در سایت های خبری و شبکه های پیام رسان مبنی بر ضرب و شتم و نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال انتشار یافته است و در این خبر امده که بخشدار ماسال پس از ضرب و شتم نوجوان وی را سوار ماسین دولتی کرده و با وی برخورد تندی داشته است.

بخشدار ماسال در گفتگو با خبرنگار صریح خبر گفت : یکی از نوجوانان با فرزندم درگیری داشته و فرزندم را مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را تا حالت بیهوشی کتک زده بود که بنده برای جدا کردن این دو وارد شدم و البته کمی هم در این میان عصبانی شدم و با وی با تندی حرف زدم و این نوجوان را سوار ماشین کردم تا نزد پدرش ببرم و در میان راه وی را نصیحت کردم ولی ضرب و شتمی نبوده است  و اعتقاد دارم همین عصبانیت و تندی نیز نباید انجام میپذیرفت .

حمید رضایی افزود بنده هم فرزند خودم و هم نوجوان دیگر را به عنوان یک بزرگتر نصیحت کردم و اگر هم برخورد تندی بود از باب اینکه بزرگتر  این فرزندان بوده ام انجام دادم.

وی گفت تا همین  حد هم  که عصبانی شده ام  و تندی کرده ام از این خانواده و مردم شریف ماسال عذرخواهی میکنم و اعتقاد دارم تا همین حد هم نباید عصبانی میشدم و بابت این عصبانیت و برخورد تند از همه مردم معذرت میخواهم

بخشدار ماسال گفت بنده از این نوجوان و پدر وی نیز دلجویی کردم و مشکلی بین ما نیست و هیچ کینه و کدورتی باقی نمانده است

  1. شاهد   آگوست 21, 2016  

    سلام
    هرچند فکر نکنم صریح خبر جرات داشته باشه نظرمو تایید کنه
    ولی بنده شاهد ماجرا بودم
    ایشون از ماشین پیاده شد و سریعا اون نوجوان رو به باد کتک گرفت
    بعد هم سوار ماشینش کرد و برد اونطرف میدن
    همه مردم شاهد بودن
    حالا کتکاری رو کتمان میکنه!!!!!!!!!!!۱۱

  2. تالشی   آگوست 21, 2016  

    عجب !!!!! از پدر نوجوان ولی میپرسی ۱ چیز دیگه میگه

  3. نشقلی   آگوست 21, 2016  

    تو اون لحطه هرکی جای بخشدار بود ممکن بود عکس العمل شدید تری انجام میداد .درسته اشتباه کرده .خودش پدیرفته چرا دامن میزنید به این موصوع ؟

  4. فرزاد   آگوست 21, 2016  

    چنان سوار ماشین کرد انگار حکم قضایی داشته..مگه ادم ربایی چیه..با نردبان مردم میرن بالا اینطوری به جون یه بچه کوچک افتاده.!!

  5. فریبرز   آگوست 22, 2016  

    استاد، این نصیحت کردن بود ؟اگه به عنوان سرمربی تکواندو میبردنت المپیک برزیل،الان همه ی بچه های تیم ملی با این فن شما طلا میگرفتن

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi