پایگاه خبری صریح خبر
18:31:53 - یکشنبه 21 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده اسبق تالش
محمد یاری : به تنهایی نمی توانم شرایط پیشرفت را برای چوکا فراهم کنم/بعد از اینکه رد صلاحیت شدم نظرم نسبت به تیمداری تغییر کرد.
محمدیاری در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا شما قبل از انتخابات مجلس به دورنگار درخشان و لیگ یکی شدن چوکا اشاره کرده بودید اما بعد از رد صلاحیت شدن قصد واگذاری تیم را گرفتید، گفت: بنده اگر نماینده تالش می شدم مسلما می توانستم راحت تر به تیم چوکا کمک کنم و بعد از اینکه رد صلاحیت شدم نظرم نسبت به تیمداری تغییر کرد.

یاری

به گزارش صریح خبر بهمن محمدیاری در گفتگو یی با با اشاره به مشکلات پیش روی تیم چوکای تالش، اظهار کرد: هیئت فوتبال استان و فرماندار تالش در رابطه با واگذاری تیم چوکا صحبت کرده ام و اگر گزینه مناسبی برای خرید باشگاه چوکا پیدا شود تصمیم نهایی را برای واگذاری خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه واگذاری چوکا به این معنا نیست که بنده برای همیشه از تیم کناره گیری می کنم، گفت: این قول را به هواداران پرشور چوکا می دهم تا وقتی که بنده هستم اجازه نخواهم داد تیم چوکا منحل شود اما تصمیم دارم فضا را برای سایر دوستان جهت سرمایه گذاری در باشگاه ریشه دار چوکا آزاد بگذارم.

مدیرعامل باشگاه چوکا در رابطه با انتقال تیم رهپویان به رشت گفت: فدراسیون در هر شرایطی که شده مقاومت می کند تا هیچ تیمی از استان یا شهری به شهری دیگر منتقل نشود اما در گیلان شاهد بودیم که به راحتی حق مردم رضوانشهر را پایمال کردند و تیم نوپای رهپویان را که در آستانه صعود به لیگ یک بود به رشت انتقال دادند!

ضعف مسئولان رضوانشهر منجر به انتقال امتیاز رهپویان شد

محمدیاری با بیان اینکه بنده همیشه با انتقال تیمی به شهری دیگر مخالف بودم و معتقدم که سیروس رجا هم به عنوان یک رضوانشهری تکلیف خود را در قبال مردم رضوانشهر انجام داده است، گفت: ضعف مسئولین شهرستان رضوانشهر باعث شد انتقال امتیاز رهپویان شد.

مدیرعامل باشگاه چوکا در رابطه با انتقال تیم رهپویان به تالش نیز گفت: باشگاه رهپویان هنوز هم طلبکاران زیادی دارد و به جای انتقال این تیم به تالش یا رشت باید فکری به حال بدهی های این باشگاه می شد.

محمدیاری در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا شما قبل از انتخابات مجلس به دورنگار درخشان و لیگ یکی شدن چوکا اشاره کرده بودید اما بعد از رد صلاحیت شدن قصد واگذاری تیم را گرفتید، گفت: بنده اگر نماینده تالش می شدم مسلما می توانستم راحت تر به تیم چوکا کمک کنم و بعد از اینکه رد صلاحیت شدم نظرم نسبت به تیمداری تغییر کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم فعلی بنده به این معنی نیست که چوکا را به حال خود رها می کنم، ادامه داد: چون دیگر مسئولیتی در شهرستان نداشتم تیمداری بدون امکانات و هزینه های هنگفت خیلی سخت بود.

مدیرعامل باشگاه چوکا ادامه داد: وقتی که در شهر خود باید زمین تمرین را اجاره کنیم چه انتظاری از من محمدیاری دارید؟ بالاخره ظرفیت بنده هم تا همین جا بود و همیشه به عنوان یک هوادار در کنار تیم چوکا بودم نه مدیرعامل!

محمدیاری در مورد کمک مسئولین استان به تیم های گیلانی و عدم حمایت آنها از چوکا گفت: کدام مسئول استانی می تواند ادعا کند که فقط یک ریال به چوکا کمک کرده است؟

مدیرعامل باشگاه چوکا در رابطه با عدم صعود چوکا در طی سال های اخیر به لیگ های بالاتر گفت: متاسفانه برخی از تماشاگران بنده را مقصر اصلی عدم صعود ها می دانند و این برای بنده جای سوال است که آیا واقعا شخص محمدیاری دوست ندارد تیم محبوب شهرش به لیگ های بالاتر صعود کند؟

به تنهایی نمی توانم شرایط پیشرفت را برای چوکا فراهم کنم

وی ادامه داد: ما در همه مسابقات تلاش خود را برای پیروزی و صعود کرده ایم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنیم.

محمدیاری در پایان به واگذاری باشگاه چوکا اشاره کرد و افزود: بنده به تنهایی نمی توانم شرایط پیشرفت را برای تیم و هواداران چوکا فراهم کنم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تیم را به یکی از نهاد ها یا سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کنم.

مدیرعامل باشگاه چوکا با بیان اینکه امیدوارم با کمک مسئولان تیم چوکا به جایگاه اصلی اش بازگردد، ادامه داد: نماینده تالش نیز باید کنار تیم چوکا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم تالش از محمود شکری انتظار دارند که به عنوان نماینده از تیم چوکا حمایت کند.

کاسپین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi