پایگاه خبری صریح خبر
12:40:48 - یکشنبه 28 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در واکنش به بیانیه بخشدار سابق ماسال
چرا استاندار و فرماندار حرکتتان را مذموم دانستند ؟!/مردم ماسال انقدر قدرشناس و مآخوذ به حیا هستند که حتی پس از ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله شان هیچ برخوردی با شما نداشتند
بسم الله الرحمن الرحیم جناب اقای رضایی ،بخشدار سابق و معزول ماسال با سلام و احترام ابتداً از تمام خدمات حضرتعالی در طول مدتی که بخشدار ماسال بوده اید نه با بوسیدن دستتان و نه با تجمع بلکه با ذکر یک دعای خیرو آرزوی توفیق روز افزون  که بالاترین پاداش برای یک انسان میتواند باشدتقدیر […]

جوابیه

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب اقای رضایی ،بخشدار سابق و معزول ماسال

با سلام و احترام

ابتداً از تمام خدمات حضرتعالی در طول مدتی که بخشدار ماسال بوده اید نه با بوسیدن دستتان و نه با تجمع بلکه با ذکر یک دعای خیرو آرزوی توفیق روز افزون  که بالاترین پاداش برای یک انسان میتواند باشدتقدیر و تشکر مینمایم .

از انجائیکه در فیلم مربوط به اخرین روز کاریتان و به عبارتی فیلم خداحافظیتان از رسانه انتقاد کردید و نیز نامه ای را با رونوشت به رسانه ها من جمله «صریح خبر» نوشتید بر ان شدم پس از مختصر توضیحی  جهت تنویر افکار عمومی چند سوال از حضرتعالی نمیام امیدوارم اینبار پاسخی روشن و مستدل، نه از جنس اظهاراتتان با همین پایگاه خبری مبنی بر کذب بودن ضرب و شتم کودک ۱۳ ساله  ارائه بفرمایید :

پایگاه خبری «صریح خبر» پس از انکه از خبر ضرب و شتم  نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال مطلع شد به جای انکه یک طرفه به قاضی برود و تحلیلی در این زمینه بنماید ،بلافاصله خبرنگار این پایگاه خبری ،اولین نفر با حضرتعالی تماس گرفته و جویای قضیه شدند که مبادا اجحافی در حق  کسی بشود ، که فرمودید که هیچ گونه ضرب و شتمی در کار نبوده  و بنا بر رسالت خبری عین اظهارات حضرتعالی درج شد و متعاقبا همان رسالتی که ایجاب مینمود اظهارات شما ،عینا درج شود اینبار حکم میکرد جهت اطلاع مردم فیلم مربوط به درگیری باز هم بدون هیچ تحلیل و قضاوتی منتشر گردد و در نهایت استاندار محترم صلاح دیدند دستور برکناری بخشدار ماسال را صادر کنند .

حال با این توضیح چند سوال از محضر حضرتعالی برای روشن شدن ذهن مردم داریم و این سوالات علی رغم ارسال برای تحریریه این پایگاه خبری ، مدام در گروه های مجازی نیز مطرح میگردد:

  1. اولین خواسته مردم از مسولین شفافیت و صادق بودن است ،چه در فیلم و چه در بیانیه هیچ توضیحی در خصوص اظهارات کذبتان مبنی بر عدم ضرب و شتم نوجوان مذکور نداید؟ ایا همچنان اعتقاد دارید ضرب و شتمی در کار نبوده و با مردم صادق بوده اید ؟ یا احتیاجی به عذر خواهی بابت اظهارت کذبتان نمی بینید ؟

۲٫دستور عزلتان را استاندار محترم و پرتلاش گیلان صادر نموده اند ؟ ایا اعتقاد دارید این تصمیم استاندار نادرست بوده یا استاندار محترم بدون بررسی همه جوانب تصمیم گرفته است و او نیز این حرکت را بزرگنمایی رسانه تشخیص داده که چنین تصمیمی را گرفته است ؟

  1. فرمودید که قضیه بین شما و ان خانواده حل شده و منجر به رضایت شده است ولی دیروز پدر ان نوجوان در مصاحبه و با حضور در دادگاه قصد شکایت از شما را داشت !! این چگونه رضایتی است که با شکایت دنبال میشود ؟

۴٫بیان داشتید احساس پدرانه بر شما غلبه داشته و یک لحظه عصبانی شده اید !! جناب رضایی مگر فرق شمای بخشدار با دیگر مردم در توانایی بالایی شما در چنین مواقعی نیست ؟! پس اگر شما با دیگر مردم در مواجهه در شرایط اضطراری فرقی ندارید پس چرا بخشدار شده اید ؟!

  1. برای مثال در مواجهه با درگیری دو خانوده دیگر اگر قرار باشد میانجیگری نمایید پس از انتشار این فیلم ،اگر همچنان بخشدار ماسال بودید میتوانستید بگویید گذشت نمایید و درگیری کار خوبی نیست ؟!
  2. اظهار داشتید چون رسانه ای مخالف دیدگاه شماست چنین و چنان کرده است ، اقای استاندار و فرماندار ماسال که هم تیم شما هستند، انها چرا اقدام به برکناری شما کردند و اقای فرماندار رسما در پرتال فرمانداری حرکت شما را مذموم دانستند ؟! و چرا مردم از این حرکت استاندار و فرماندار استقابل کردند ؟!
  3. جناب رضایی فیلمی از اخرین روز کاریتان منتشر شد که انهم بنا بر رسالت خبری عینا در همین پایگاه خبری منتشر شد آیا میتوانید ادعا کنید از فیلم برداری و… بی اطلاع بودید ؟ سوال مردم این است هدف از این فیلم چه بوده است ؟

برادر عزیزم بله حفظ ابروی مومن در دین اسلام اهمیت بالایی دارد ولی حفظ کرامت انسانی نیز اهمیت به سزایی دارد و جایگاه انسانها بدون در نظر گرفتن پست و مقام باید ارزیابی میشود  و بهترین انسانها نزد خدا با تقوا ترین شان است و کرامت انسانها چه ۱۳ ساله و چه کشاورز و دامدار و… فرقی ندارد باید حفظ شوند

جناب رضایی  به مسئله بسیاری خوبی اشاره کردید  و انهم تشکر مردم از شما بابت خدماتتان بود ، واقعا مردم سخت کوش ماسال جای تحسین دارند و مردم ماسال انقدر قدرشناس و مآخوذ به حیا هستند که حتی پس از ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله شان هیچ برخوردی با شما نداشتند و حتی به قول شما از حضرتعالی قدر دانی نیز کردند و با خوشی و قدردانی شما را بدرقه کردند و گذشت نمودند و شاید دستان پینه بسته مردم زحمتکش ماسال  برای کسانی که درک دارند یک سیلی محکم است

همان مردمی که اتحادشان و زحمتکش بودنشان شهره عام و خاص است و برای مهمان جانشان را میدهند و حاضرند خود گرسنه بخوابند و حتی سیلی بخورند اما مهمانشان ناراضی نباشد و نباید از این  احساسات سو استفاده کرد .

جناب رضایی ان شالله اینبار پاسخ سوالات فوق را شفاف به مردم ارائه کنید و از انجاییکه بیانیه تان را با شعری اغاز کردید بنده نیز این متن را با شعری به پایان میبرم:

«آینه چون نقش تو بنمود راست// خود شکن، آئینه‌شکستن خطاست»

و کفی بالله وکیلا

بهرام سبزی

مدیر مسول و صاحب امتیاز صریح خبر

 

  1. آینه   آگوست 28, 2016  

    دوست عزیز. محفوظ به حیا غلط است. مآخوذ به حیا درست است.
    می بینید که چقدر راحت می شود عیب های دیگران را دید؟ آیا شما به عنوان یک رسانه موظف نیستید که حداقل سواد خود را بالا ببرید تا چنین اشتباه فاحشی در نوشته هایتان نباشد؟ اگر اشتباه جایز است برای همه جایز است حتی اگر آدم بخشدار هم باشد باز هم می تواند به عنوان یک پدر از دیدن فرزند کتک خورده اش عصبی شود. همچنان که یک رسانه می تواند در نوشته هایش کم سوادی اش را نشان دهد. باور کنید این دو مسئله به یک اندازه مهم هستند و بی ربط هم نیستند.
    خدا عاقبت همه ما را به خیر کند.
    اگر صداقت دارید این نظر را منتشر کنید.

    • بهرام   آگوست 28, 2016  

      معنی محفوظ : محفوظ
      لغت نامه دهخدا
      محفوظ. [ م َ ] (ع ص ) نگاهداشته و حراست شده . حفظشده . محروس . مصون . (ناظم الاطباء). نگهداشته . (یادداشت مرحوم دهخدا) : به عنایت حق ملحوظ است و به حلال از حرام محفوظ. (گلستان ).
      – محفوظ بودن ؛ مصون بودن .محروس بودن .
      – محفوظ داشتن ؛ نگهبانی کردن . حراست کردن : از کساد و ناروایی محفوظ و مصون دارد. (تاریخ قم ص ۱۰).
      – لوح محفوظ ؛ کتاب حفیظ. قرآن کریم :
      بنگر اندر لوح محفوظ ای پسر
      خطهاش از کائنات و فاسدات

  2. قاسم علی پور   آگوست 28, 2016  

    واقعا یک سری ها با حمایت از بخشدار عزل شده ابروی ماسالی ها را برده اند و مردم اون افراد را هیچ گاه فراموش نمی کنند

  3. hoseyn   آگوست 28, 2016  

    وقتی دیدم دهیار ماسالی همان دستی که بر صورت بچه ماسالی سیلی زد را بوس مرد تاسف خوردم اقای دهیار از مردم ماسال معذرت خواهی کن

  4. حمید   آگوست 28, 2016  

    دمت گرم اقای سبزی خدا شما را حفظ کند اقااین با سناریو قصد دارن جریان را احساسی و جناحی کنند

  5. سعید عزتی   آگوست 28, 2016  

    واقعا عالی بود ان شالله اقای بخشدار جواب بدهد و اینبار خودش به جای فیلم بیانیه توسظ برخی افراد تو ماسال که منافعشون از بخشدار تامین میشه جواب بدهد

  6. mahmodi   آگوست 28, 2016  

    رسانه وظیفه داره واقعیت رو نشون بده حتی اگه به ضرر خودش باشه و وقتی فیلم دوم بخشدار رو دیدم از ماسالی ها یی که دستبوسی میکردن متعجب شدم امیدوارم به خودشن بیان

  7. وحید   آگوست 28, 2016  

    دوست عزیز بد نیست شما یک مقدار در زمینه ادبیات فارسی اطلاعاتتان را بالا ببرید و بعد به اشتباه از یک رسانه اشکال نگیرید محفوظ به حیا نیز کاملا درست میباشد با سپاس

  8. آینه   آگوست 28, 2016  

    آقای بهرام:
    معنی محفوظ ربطی به “ماخوذ به حیا” ندارد. در کدام یک از این متونی که شاهد آورده اید و متون معتبر دیگر عبارت غلط “محفوظ به حیا” را دیده اید؟
    جناب وحید:
    واقعا که اعتماد به نفس کاذب از ویژگی هایی اصولگرایی و دلواپسی (در معنای سیاسی اش) است. روی چه حسابی می گویید “محفوظ به حیا هم کاملا درست است”؟.
    آقا من اصلا من کاری به بخشدار ندارم. دست از سر زبان فارسی بردارید. این اشتباه را بپذیرید تا بیش از آبرویتان نرفته. لا اقل از یک نفر که می داند بپرسید.
    صریح نیوز، فکر می کردم تا حالا تیترتان را اصلاح کرده اید. معلوم است که صادق هستید. اما چه اصراری بر موضع غلطتان دارید؟ امیدوارم در مورد مواضع سیاسی و رسانه ایتان این گونه نباشید.

    • بهرام   آگوست 29, 2016  

      سلام برادر عزیز از جناب سبزی عینا پرسیدم گفتند در هر دو صورت درست است و شاید ماخوذ درست تر باشد اما محفوظ هم غلط نیست و هم معنی هستند در متون زیادی نیز از محفوظ استفاده شده است که با جستجوی در گوگل میتوانید ببینید اما فرمودند جهت احترام به مخاطب میتوان از ماخوذ استفاده کنم که ضمن تشکر از شما اصلاح میشود سپاس

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi