پایگاه خبری صریح خبر
12:08:29 - چهارشنبه 31 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت رئیس شورای مرکزی ستاد روحانی از فرماندار تالش :
بحثی برای فرماندار شکل نگرفته و مورد خاصی نیز برای ایشان وجود ندارد که موضع گیری شود
درباره این نامه باید گفت مگر مشکلی پیش آمده که باید برای حمایت از فرماندار اطلاع رسانی و نامه نگاری کرد، مورد خاصی وجود ندارد،

سید محمدی

به دنبال انتشار نامه ای منتسب به نیروهای حامی دولت در شهرستان تالش خطاب به استاندار در دفاع از فرماندار، رئیس شورای مرکزی ستاد دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ تالش ارسال چنین نامه هایی را از سوی شورای مرکزی این ستاد تکذیب و بیان داشت: اتفاق خاصی به وقوع نپوسته است که عده ای در دفاع از فرماندار نامه به استاندار داده اند.

به گزارش صریح خبر سید جلال سید محمدی رئیس شورای مرکزی ستاد حامیان تدبیر و امید تالش و معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری تالش در گفت و گو با گیل خبر درباره این نامه بیان داشت: درباره این نامه باید گفت مگر مشکلی پیش آمده که باید برای حمایت از فرماندار اطلاع رسانی و نامه نگاری کرد، مورد خاصی وجود ندارد، به نظر من این یک شیطنت است و میخواهند بر علیه فرماندار موضع گیری شود. وی در ادامه گفت: ما در تشکیلات خودمان در حال حاضر هیچگونه موضع گیری خاصی در مورد فرماندار نداشته ایم که بخواهیم موافقت یا مخالفت شود. وی افزود: این نامه متعلق به جریان تدبیر و امید نیست.شاید عده ای می خواهند با اهداف خاصی این کارها را انجام دهند ولی این متعلق به دوستان ما نیست.
سید محمدی در ادامه ابراز داشت: در تالش جریان حامیان دولت یک جریان مشخص است و آن هم شورای مرکزی حامیان تدبیرو امید شهرستان متشکل از جریانات مختلف است که اگر لازم باشد درباره موضوعات مختلف موضع گیری می کند، فعلا از سوی این جریان بحثی برای فرماندار شکل نگرفته و مورد خاصی نیز برای ایشان وجود ندارد که موضع گیری شود. وی درباره پاسخ به این سوال که ممکن است انتقاداتی به نحوه عملکرد فرماندار بعد از انتخابات شکل گرفته باشد بیان داشت: در مورد هر شخص انتقاداتی مطرح است و این طبیعی است که عده ای با هر شخصی موافقت و مخالفت کنند، ولی در تالش موارد خاصی نبوده که نیاز به نامه نگاری و کشاندن مساله به نهادهای دیگرباشد ، از همین رو است که می گویم این نامه ها با اهداف خاصی تعیین شده و از سوی همفکران ما در تدبیرو امید شهرستان نیست.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi