پایگاه خبری صریح خبر
19:42:58 - چهارشنبه 31 آگوست 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تادیروز گلایه میکردی چرا میگویند فتنه گرحالا خودت چرا به ما جوانان وحامیان دولت تدبیروامید انگ می زنی شیطنت میکنیم.
سیدجلال عزیز بازهم یادت نرفته است که درخلوتمان دم ازشایسته سالاری می زدیم راستی چگونه شد که دکترای شب شعرخوان را به شورای مشورتی توسعه استان معرفی کردی ولی مرا که جلوی چشمانت همیشه با اقتصاد سروکله زده ام را فراموش کردی آیا شایسته سالاری برای فریب من وجوانان امثال من بود؟

_image_3f4654ad4e13e68f865cc3491823c352_a2

به گزارش صریح خبر شهروز پروایی ، دبیر حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان و عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان تالش در واکنش به اظهارات سید جلال سید محمدی ،معاون سیاسی فرمانداری تالش که بیان داشته بود که عده ای با شیطنت قصد دارند که علیه فرماندار تالش موضع گیری شود طی یادداشتی به شرح زیر ایراد داشت : 

این چهارمین متنی است که برای دوست خوبم حاج سیدجلال سیدمحمدی می نویسم همو که سالهای زیادی دردوران اختناق در تیلارش به تنهایی می نوشتم وآنهایی که امروز مجاهدین شنبه شده اند مارا نه تنها نمی پسندند بلکه چنان چشم برحقایق بسته اند که کل جامعه تالش را دشمن دولت تدبیروامید می دانند وفقط حلقه ده پانزده نفری شان را که تعدادی ازآنها تاهمین انتخابات مجلس درزیرکتل دیگران سینه می زدند را حامی دولت قلمدادمی کنند.

سیدجلال عزیز من شهروزپروائی مریان هستم همان که سالها درستادهای بسیار روسای جمهور باهم فعالیت می کردیم.

من شهروز پروائی هستم همان که سلسله مقالاتم  درتیلار را با افتخارمنتشر می کردی.

من شهروز پروائی هستم همان که ازبابت آنهمه نوشتن نه حق التحریری می گرفتم نه حق الزحمه ای .

راستی حاجی یادت که نرفته سال هشتادوهشت پول صندلیهای ستادرا من وناصرنارفیق چگونه پرداخت کردیم.

حتمن یادت هست دوماه کارت ملی من گرو بود ویک ماه کارت ملی او،من یادم هست چراکه نه پستی گرفتم نه سمتی فقط همین دور برها هرازگاهی مطلبی می نویسم وگاهی بانام وگاهی بی نام در سایت این وآن منتشر میکنم.

آقای ریاست محترم ستادروحانی حتمن یادت هست ازچهل نفرکاندیدایی که جرات کرد وبه ستاد روحانی آمد وهنگام سخنرانی دکترمحمدی  که از رشت آمده بود بالای وانت درب وداغان رفت من بودم.

من یادم هست تورا نمی دانم چون خیلی وقت هست که قبای دوستی را کنده ای وقبای ریاست برتن کرده ای البته خیلی ها می گویند این قبا به تن ات گشاد است آنها درست نمی گویند اتفاقا آن قبای ریاست برای ات  تنگ است.

سیدجلال عزیز بازهم یادت نرفته است که درخلوتمان دم ازشایسته سالاری می زدیم راستی چگونه شد که دکترای شب شعرخوان را به شورای مشورتی توسعه استان معرفی کردی ولی مرا که جلوی چشمانت همیشه با اقتصاد سروکله زده ام را فراموش کردی آیا شایسته سالاری برای فریب من وجوانان امثال من بود؟

اما بیشترازاین نمیخواهم یادآوری کنم که ما زمانی دوست بودیم بماند،چرا که من هنوزهم تورا دوست دارم .

اما چرا به بیانیه ای که من وتعدادی از حامیان تدبیروامید در آستانه سفر به تالش نوشتند ومنتشرکردند وازاستاندار به خاطر فرصت دادن به امثال تو تشکر کردیم انگ شیطنت زدی؟

آیا انگ زدن چیز خوبی است ؟یادت که نرفته تادیروز گلایه میکردی چرا میگویند فتنه گرحالا خودت چرا به ما جوانان وحامیان دولت تدبیروامید انگ می زنی شیطنت میکنیم.

راستی چه اهداف خاصی حامیان دولت درتالش می توانند داشته باشندکه شما چی به نیتشان برده ای نکند اینها تصمیم دارند برادرشان راکه مسئول ستاد امتدادمهراحمدی نژادبود را با گرین کارت به اتاقهای فرمانداری بفرستند.

بایدهمه بدانند که ماچنین سیاستی را نداریم که خودمان رئیس ستاد موسوی باشیم وبرادرمان را بفرستیم رئیس ستاداحمدی نژادباشد وبعد به قول امام جمعه اسالم دم ازنفس مسیحایی مقام رهبری بزنیم وبعد ……

 

جناب سید محمدی مهربان

یعنی من  وسایر حامیان دولت تدبیر وامید نباید از استاندار دولتی که دوستش داریم برای پست ومقام دادن به فرزندان بومی تالش تشکر کنیم؟

سدجلال عزیز من ،این پست ها رفتنی است قبل از توپشت آن میز وصندلی کسی بود به نام پورواجد آدم کم سخنی بود هیبتش مرا می ترساند باورمیکنی فکرمیکردم او تا آخرالزمان خواهد ماند ولی یک روز دیدم اوهم رفته است.

دوست خوب من فامیل عزیزمن بیا باهم رفیق باشیم ،تالشان در مرحله حساسی از تاریخشان قرارگرفته اند،در هیچ دولتی چه درقبل از انقلاب وچه دربعد ازانقلاب این امتیاز را به ما تالشان نداده اند که هم نماینده شهرمان تالش باشد هم فرماندارشهرمان تالش باشد هم معاونین اش تالش باشند هم بخشدارانش تالش باشند

آیا تاریخ تالش به یاد دارد یک اهل سنت بخشدار شده باشد،باورکنیم استاندارگیلان بیشترازاینها شایسته تشکر وقدردانی است،گناه ماچیست شما قدرنشناس چنین استانداری هستید؟

آیا مانیز باید نمک نشناس باشیم وازدولت واستانداری که این همه لطف به سرزمین تالشان کرده است تشکرنکنیم ومنتظر باشیم تا سهم شما تمام کمال داده شود بعد تشکر کنیم.

آیا به خاطر این همه نعمت که ازسوی دولت تدبیر وامید به مردم تالش ارزانی شده نباید شکرگزار باشیم.

خدارا گواه میگیرم اگر توان مالی داشتم جلوی پای استاندار گوسفند سرمی بریدم ولی چه کنم که امکانات مالی ام اجازه نداد.

ولی بازبه دیده منت اگر من بعد با جمعی ازدوستان خواستیم از فرماندارتالش یا نماینده تالش یا استاندارگیلان یا اصلاازدکترحسن روحانی تشکرکنیم خدمت رسیده کسب اجازه می کنیم تا شاید اجازه دادید ازخادمان ملت تشکرکنیم

سخن به درازا کشید درپایان سخن دکترحسن روحانی را برایتان می نویسم ببینید آیا بینی وبین الله شما حامی دولت تدبیر وامیدو وفاداربه آن هستید یا امثال من وسایردوستان بی نام ونشان.

((خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان.))

  1. م ک   سپتامبر 1, 2016  

    سلام
    بهرام عزیز تر از جان چرا سخنان رسا صریح مبین بنده حقیر سانسور شد؟

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi