پایگاه خبری صریح خبر
8:42:35 - پنج‌شنبه 1 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دکتر منصور یوسفی با ارسالی یادداشتی به صریح خبر :
جوانان سهم خواه نیستند ولی خواهان استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود هستند/افرادی قیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند
آقای مسول که از مسولین ستاد رییس جمهور سابق در شهرستان بوده در حال حاضرقیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند تا عزلت پیشگی نصیب افراد پرتلاش حامیان دولت قرار گیرد

دانلود

دکتر منصور یوسفی نفر دوم انتخابات تالش ،ماسال و رضوانشهر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  با ارسالی یادداشتی به تحریریه صریح خبر نوشت :
حدیثی از امام حسن عسکری(ع) هست که میفرمایند برای ادب تو همین بس که آنچه راکه از دیگران نمی پسندی از آن دوری کنی. نکاتی را که بنده پس از انتخابات اسفندماه گفتم بعضا خلط مبحث کرده و به خیال اینکه چون نفر اول این انتخابات نشدم از روی عواطف و احساسات این مطالب را بیان می کنم در حالیکه هشداری بود برای مسولین ذی ربط و دولتمردان عزیز و زحمتکش ما تا جدیت لازم را برای ورود به انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ در تمامی ابعاد داشته باشند. اگر به همین منوال در ارتباط با بقای بعضی از مدیران پیش برویم ، بلایی که در تالش بسر من آمد متاسفانه بسر دکتر روحانی هم در این منطقه خواهد آمد.این آقایون منتظر پهن کردن فرش قرمز زیر پای رییس جمهپر سابق هستند! فردی که نه به گفتمانی معتقد است و نه قابلیت هضم شدن در گروه را دارد و به تصمیمات حزبی و گروهی وقعی قایل نیست ، چرا مدعی تفکر حزبی است و در ردیف اول جلسات و همایش ها می نشیند! از مسولین امر می خواهم تعارف و رودربایسی  را کنار بگذارند  تا سی اردیبهشت افسوس از دست دادن فرصت های موجود برای خدمت به این مردم فهیم و آگاه و نجیب را نخورند.

افراد هوادار دولت قبل همچنان در مسولیتهای مختلف جا خوش کرده اند در حالیکه در جمع حامیان دولت تدبیر وامید ، افراد متخصص متعهد شجاع و کارآمدی وجود دارند که بدرستی میتوانن دولت را برای رسیدن به اهداف و مقاصد مقدس شان که همانا برپایی عدالت اجتماعی و نهادینه کردن شاخص های توسعه یافتگی است، همراهی کنند ولی مجالی برای این جوانان فراهم نشده که امیدوارم در ماههای کوتاه باقی مانده این اتفاق میمون و مبارک با تجدید نظر لازم بیفتد.
آقای مسول که از مسولین ستاد رییس جمهور سابق در شهرستان بوده در حال حاضرقیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند تا عزلت پیشگی نصیب افراد پرتلاش حامیان دولت قرار گیرد.این جوانان سهم خواه نیستند ولی خواهان استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در منطقه بزای نیل به اهداف هستند

. بقول سعدی شیراز: من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم – تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

  1. حمید   سپتامبر 1, 2016  

    سلام.
    حمایت هایتان از رییس جمهور سابقی که الان دارید از او تبری میجویید یادتان رفته است؟گویا واقعا فکر کرده اید که شما از جنس اعتدال و تدبیر و امید هستید که امروز در مقام ناصح نشسته اید و شرط بلاغ گوشزد کرده و توصیه به پند.
    شما ابتدا خود نیاز به شفاف سازی دارید و هنوز سایه های تردید نسبت به شما برطرف نشده.چه بسا که به طرفه العینی تغییر موضع ندهید و در آن واحد با شرایط زمان خود را وقف ندهید و منکر مواضع ایراد شده امروزتان نشوید.چون سابقه نشان داده همواره از انعطاف بالایی برخوردار بودید و خمش پذیری فوق العاده ای دارید.
    از نصایح شما ممنونیم ولی آنقدر افراد موجه و بزرگ در جریان تدبیر و امید وجود دارد که از ریشه و سبقه قوی تری نسبت به شما برخوردار باشند.حال اگر فرصتی شد و نوبت به شما رسید لحاظ خواهد شد.اگر تا آن زمان همچنان در این عقیده امروز استوار باشید و چرخشی از نوع عافیت طلبانه نداشته باشید.

    • احمد   سپتامبر 1, 2016  

      در پاسخ به نظر حضرتعالی اولا نیاز به شفاف سازی از سوی ایشون نیست چراکه توی این مدت ثابت کرده اند که از جنس این دولت بودن و حمایت خودشون رو اعلام کردن. در خصوص اینکه خودتون رو از بدنه دولت تدبیر و امید میدونین و طوری وانمود کردین انگار شخص تصمیم گیرنده دولت در شهرستان جنابعالی هستین در ضمن شما در مقامی نیستین که از زبان حامیان دولت نظر بدین .

  2. تالش سرافراز   سپتامبر 1, 2016  

    درود بر شما
    امروز هر چه در تالش میکشیم از نبود مسیر مسئولین مان با این دولت هست. اون از چوکا که یک سال هست تعطیل بود امروز به ظاهر انهم به کمک استاندار و مدیرکل روع بکار کرد. و آنهم از چینش مسئولین که که هر روز یک حرفی میزنند.

  3. حمید   سپتامبر 2, 2016  

    اگر میشود من فایلی از حمایت ایشان را از احمدی نژاد بفرستم تا ثابت شود که ایشان از جنس تدبیر و امید بوده اند یا از جنس احمدی نژاد.
    آخر از این بگذریم حامی قالیباف بودن را کجای دلمان بگذاریم.

  4. حسن   سپتامبر 2, 2016  

    صفحه ای باز کنید تا بتوان عکس و تصاویر و فیلم هم در پاسخ به پیام های دوستان گذاشت تا اثبات شود که از جنس تدبیر و امید بوده اند یا از جنس احمدی نژاد و قالیباف.

    • بهرام   سپتامبر 3, 2016  

      سلام . به این ای دی تلگرام کنید @Wwwsarihkhabar

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi