پایگاه خبری صریح خبر
17:44:11 - دوشنبه 5 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نامه‌ای به وزیر دادگستری
نماینده تالش به همراه ۷نماینده دیگر مجلس خواستار عدم آزادی مهدی هاشمی و اجرای صحیح حکم شدند
 به گزارش صریح خبر ۸ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری، خواستار عدم آزادی مهدی هاشمی رفسنجانی از محکومان امنیتی از زندان شدند. متن کامل نامه نمایندگان مجلس به وزیر دادگستری درباره ادامه روند محکومیت مهدی هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است: جناب آقای پورمحمدی […]

images

 به گزارش صریح خبر ۸ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری، خواستار عدم آزادی مهدی هاشمی رفسنجانی از محکومان امنیتی از زندان شدند.
متن کامل نامه نمایندگان مجلس به وزیر دادگستری درباره ادامه روند محکومیت مهدی هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:
جناب آقای پورمحمدی وزیر محترم دادگستری
ملت ایران در دهه پیشرفت و عدالت منتظر اجرای احکامی هستند که عدالت را پیش از هر زمانی در دسترس ببینند. یکی از این احکام انقلابی، زندانی شدن مهدی هاشمی رفسنجانی بوده که بنا بر گزارش وزیر اطلاعات وقت در کمیسیون امنیت ملی ۱۲ عنوان اتهامی داشت که در محاکم اخیر به ۲ یا ۳ عنوان رسیدگی شد و در نهایت ایشان محکوم به حبس گردید.
جناب آقای وزیر در  همین مدت کم از سپری‌شدن این حکم شاهد تلاشی گسترده از جانب وکیل ایشان و خانواده ایشان برای برداشتن حکم ایشان با استفاده از عنوان اعاده دادرستی برای زیر سئوال بردن مبانی صدور حکم فعالی می‌باشند تا این محکوم به حداقل مجازات محکوم شده و از زندان آزاد شود.
آقای وزیر آیا این امکان با این ظرفیت در اختیار همه محکومین دادگاههای عمومی و انقلاب قرار می‌گیرد.
جناب آقای وزیر اگر در محاکم قضایی ملت بشنود برای ابطال حکم قطعی مهدی هاشمی روزنه باز شده بدانید که همه عدالت را در پای این خانواده ذبح کرده‌اید. هیهات، هیهات.

اسامی نمایندگان امضا کننده این نامه به شرح زیر است:

محمود شکری

محمد دهقان
ابوالفضل ابوترابی
حسینعلی حاجی دلیگانی
احمد سالک
هاجر چنارانی
سید محمد جواد ابطحی
محمد جواد کریمی قدوسی

  1. مرتضی   سپتامبر 5, 2016  

    سلام.واقعا درود به شرف شما ۸ نماینده ملت.بقیه نمایندگان درس شجاعت را باید از شما یاد بگیرند.

  2. حمیدرضا   سپتامبر 5, 2016  

    بقیه نمایندگان وامدار چه کسی هستند که سکوت پیشه کرده اند در برابر این بی عدالتی آشکار.کجایید افرادی که های و هوی راه انداختید که چرا قانون و عدالت رعایت نمیشود.این بی عدالتی نیست آقا زاده ای با اینهمه جرم از ۱۲ جرمش به ۲،۳ جرمش رسیدگی شود و آن را هم اینگونه سپری کند ولی یک نفر ۱ نان از روی ناچاری و گرسنگی بدزد تا آخرین ثانیه اش را سپری کند.
    چرا همه ساکت شدند.

  3. تالشی   سپتامبر 5, 2016  

    آقا اسکی سواری روی آب میکنند انگار نه انگار زندانی هستند.زندان برایشان شده کمپ تفریحی شده است.نکند ایشان هم سرمایه نظام هستند و بعد از سپری شدن این تعطیلات باید بیایند پست مهمی به ایشان سپرده شود.احتمال هم دارد بروند پیش پدر.یا نه پیش صفدر عزیز خواهند و رفت و مدیر عامل بانک خواهد شد.

  4. تالش سرافراز   سپتامبر 5, 2016  

    ای کاش بجای این فکری برای اشتغال و پیشرفت منطقه و شرایط بی سرو سامان چوکا بکنه.

    • فرید تنها   سپتامبر 5, 2016  

      شما اگر اجازه بدهید سرافراز عزیز از منشا وقتی جاوی چپاولگری گرفته شود چوکا هم اتوماتیک مشکلش حل میشود.

  5. فرید تنها   سپتامبر 5, 2016  

    آخی آخی وقتی ایشان را میبینم یاد مدافعان حرم می افتم

  6. تالشی   سپتامبر 5, 2016  

    چرا پیامم را ثبت نمیکنید.
    آقا اسکی سواری روی آب میکنند انگار نه انگار زندانی هستند.زندان برایشان شده کمپ تفریحی شده است.نکند ایشان هم سرمایه نظام هستند و بعد از سپری شدن این تعطیلات باید بیایند پست مهمی به ایشان سپرده شود.احتمال هم دارد بروند پیش پدر.یا نه پیش صفدر عزیز خواهند و رفت و مدیر عامل بانک خواهد شد.

  7. حمیدرضا   سپتامبر 5, 2016  

    پیام ما را به اشتراک بگذارید و گزینشی عمل نکنید.بقیه نمایندگان وامدار چه کسی هستند که سکوت پیشه کرده اند در برابر این بی عدالتی آشکار.کجایید افرادی که های و هوی راه انداختید که چرا قانون و عدالت رعایت نمیشود.این بی عدالتی نیست آقا زاده ای با اینهمه جرم از ۱۲ جرمش به ۲،۳ جرمش رسیدگی شود و آن را هم اینگونه سپری کند ولی یک نفر ۱ نان از روی ناچاری و گرسنگی بدزد تا آخرین ثانیه اش را سپری کند.
    چرا همه ساکت شدند.

  8. تالشی   سپتامبر 6, 2016  

    آقای شکری بجای نامه نوشتن برای رسیدگی به رفسنجانی فرزندانش یک مقدار به فکر تالش و منافع عمومی این شهرستان باشید.ما به شما رای دادیم برای تالش کار کنید.لطفا با زندانی شدن و یا آزادی پسر هاشمی کاری نداشته باشید.

    • حمیدرضا   سپتامبر 7, 2016  

      شما الان نگران مهدی هاشمی به نظر میرسید تا نگران مسایل دیگر.سر منشا پلشتی های مملکت فرادی مثل مهدی هاشمی هستند که تایج ان را در جای جای کشور مردم متحل میشوند.
      با بغض نسبت به مسایل نگاه نکنیم.ما حرف از هاشمی میزنیم ولی ما پاسخی ندارید و مساله دیگری را به میان میکشید.

  9. کوروش   سپتامبر 6, 2016  

    ماهیت این هفت نفر و وابستگیس این هفت نفر به کجاها ختم میشه روشنه و بعدشم یکی نیست به این نماینده ما بگه تو رو کی بازی میده که رفتی امضاء کردی ؟ یعنی بقیه نماینده ها جسارت و شجاعت نداشتن ؟ بالفرض این تذکرش بجا بود پس چرا در مورد واگذاری املاک شهرداری و فساد لجام گسیخته دوره ادولت قبلی و معاوناش که یکی زندان رفتن سکوت کردین؟ چرا در مقابل واردات بی رویه برنج مقاومت نکردید و تذکر ندادید و از حق کشاورز محروم تالشی دفاع نکردین؟ چرا از خانواده کارمند های چوکا که ۴ ماهه حقوق نگکرفتن دفاع نکردین ؟چرا در مقابل این کارها به یکی از اون قولهایی که در میتینگ های انتخاباتی تون داده بودین عمل نکردین؟بنظرم شجاعت یک نماینده رو باید در علی مطهری دید که با تمام جسارت و شجاعت از حق مردم و ملت در تمامی مواقع دفاع کرده نه فردی که در این چند سال در تالش کمترین منشاء خیر و برکتی که نبوده هبچ .خیر و برکت هم ار تالش رخت بر بست

    • حمیدرضا   سپتامبر 7, 2016  

      نخیر بقیه نماینده ها جرات نداشتند.ماهیت این افراد هر چه هست به هاشمی و جریان سنتی بر نمیگرده.املاک شهرداری کجا به اثبات رسیده که شما امروز از او دم میزنید.فقط در حد اتهام هست.چه فسادی بزرگ تر و لجام گسیخته تر از زنجانی که شکری در روستاها هم در همه حا بر علیه اش افشاگری کرد.واردات بی رویه برنج که در ادوار گذشته طغیان میکرد ولی در زمان شکری به کمترین رسید.چوکا که به یمن حضور شکریست پابرجاست وگرنه درش را ایادی قدرت و ثروت تخته کرده بودند و به تاراج رفته بود.کدام وعدهشما نام ببرید تا مقایسه ای کنیم ببینیم چقدر جامعه عمل پوشانده شده.
      علی مطهری نماینده تهران است و قیاس شما با نماینده شهرستان قیاس مع الفارقی است.
      هر چند او هم مورد پسند همه نیست.خفه شو معروفش از پشت تریبون مجلس شان و منزلت او را نشان داد.

      • کوروش   سپتامبر 8, 2016  

        ادبیاتت دقیقا شبیه اقای نمایندست شاید خود شکری یا فرزند و یا برادر زادش باشی.در جاییکه اعضای اصولگرا هم به کار خلاف شهرداری معترف شدن و واکنش نشون دادند شما میگید اتهام!!!!!!بر علیه زنجانی حر ف زد!!!!واقعا چه جراتی به خرج داده به فردی که تو زندان بوده و کاری که همه چی معلومه رو چی چی شو افشا کرده برادر.الان واردات برنج نمیشه ولی در دولت قبل و در زمان رییس جمهور محبوب شکری که میشد چرا هیچوقت تذکری نداد.اگه قولهای شکری رو یادت رفته از فامیلتون آقای رسول زاده سی دی تبلیغاتی شو بگیر و نگاه کن و ببین و پرس و جو کن اون چینی ها رو از کجا آورده بود؟؟؟؟و قولهای کذاییش رو کدوم یکیشو عمل کرد فقط یک مورد رو بگی ممنون میشم

  10. جوان   سپتامبر 6, 2016  

    جناب شکری شرکت صنایع چوب اسالم و چوکا تمام دارایی تالش بزرگ از صنعت و اشتغال کشور است که با دستان نصیری و وزوایی به تعطیلی کشیده شده چرا در این مورد اظهار نظری، حرکتی، حرفی، واکنشی نشان نمیدی؟ نصیری دو بار از طرف هلدینگ عزل شد و شما دوباره اونو برگردوندین به کارخانه چرا، چون چون از دوستان نزدیک شماست کمی هم به فکر تالش باش به فکر جوانان بیکار تالش باش،آخه مردم تالش شما رو فرستادن مجلس نه نصیری و وزوایی

  11. مانی   سپتامبر 7, 2016  

    در جایی که افراد ناصالح میخواهند بر مسند ککیه بزنند تحمل وزوایی و نصیری به از آمدن آنهاست.

  12. آیت نوری   سپتامبر 8, 2016  

    به شکری چه ربطی داره ما و مردم ایران آقای هاشمی رو دوست داریم نمونه بارزش اول شدن در شورای خبرگان تهران .مردم چطوری باید بگن از طرز فکر این هفت نفر متنفر هستند و به این حرف ها روی خوش نشون نمیدهند.شما بهتره به فکر منطقه خ۰ودت باشی و در حد خودت کار کنی نه با غیره

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi