پایگاه خبری صریح خبر
11:39:43 - سه‌شنبه 6 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکری ،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
پرداخت وام های نجومی قرض الحسنه به کارمندان بانک ها ممنوع است/مجلس رصد می کند
وی ادامه داد: مجلس نسبت به پرداختی های نجومی اعم از حقوق و وام های کلان حساس بودهو دیگر اجازه دست درازی به بیت المال را نحواهد داد.

شکری

محمود شکری با تاکید بر ضرورت پابندی بانک ها به قانون در تسهیلات دهی، گفت: پرداخت وام های نجومی به کارمندان بانک ها زیر ذره بین مجلس قرار دارد.

منابع قرض الحسنه در کشور محدود است

نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه منابع قرض الحسنه در کشور محدود است، افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کارمندان بانک با هیچ منطقی سازگار نیست.

وی با تاکید بر اینکه تعیین سقف پرداخت وام به کارمندان بانک ها کاری مناسب بوده است، تصریح کرد: تعیین سقف ۲۵۰ میلیون تومانی وام برای کارمندان دولت مصداق پرداختی های نجومی است و باید برای جلوگیری از هدر رفت منابع قرض الحسنه با پرداخت آن مقابله کرد.

شکری با بیان اینکه منابع قرض الحسنه باید با دقت بیشتری در جامعه توزیع شود، گفت: در حالی که بسیاری از جوانان برای دریافت وام ازدواج در صف های طولانی و با مشقت های بسیار منتظر هستند برخی کارمندان بانک ها بدون هیچ دغدغه ای وام های کلان دریافت می کنند که این تعارض آشکار در پرداختی ها را نشان می دهد.

باید نظارت بیشتری بر نحوه مصرف منابع اعمال شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه باید نظارت بیشتری بر نحوه مصرف منابع قرض الحسنه اعمال شود، افزود: باید بدانیم منابع قرض الحسنه محدود کشور در چه مسیری هزینه می شود.

وی ادامه داد: مجلس نسبت به پرداختی های نجومی اعم از حقوق و وام های کلان حساس بوده و دیگر اجازه دست درازی به بیت المال را نحواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: منابع قرض الحسنه بانک ها باید در مسیر تعریف شده هزینه شود که مجلس در این هدایت این منابع به مسیر اصلی خود آماده همکاری با دولت است.

خانه ملت

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi