پایگاه خبری صریح خبر
10:43:26 - چهارشنبه 14 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فراخوان لوگو برای نشریه‌ی جدید آستارا
دو هفته نامه «آستارای فردا» از اول پاییز منتشر می‌شود و شماره‌ی اول آن در هفتم مهر بر پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

photo_2016-09-14_10-44-31به گزارش صریح خبر «آستارای فردا» از اول پاییز منتشر میشود

ابوطالب جوان جدیدترین نشریه محلی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دوهفته‌نامه‌ی «آستارای فردا» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی داوود ملک‌زاده از اول پاییز سال جاری منتشر می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان آستارا در بخش رسانه و مطبوعات جزء یکی از شهرستان های فعال و پیشتاز در سطح استان گیلان محسوب می شود گفت: با صدور مجوز انتشار این نشریه، تعداد نشریات فعال شهرستان به عدد ۱۰ می رسند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه دوهفته نامه «آستارای فردا» به تازگی مجوز انتشار دریافت کرده است تصریح کرد: هنرمندان و طراحان شهرستانی می تواند شانس خود را در مسابقه طراحی لوگو برای نشریه مذکور آزمایش کنند.
جوان با بیان اینکه به لوگوهای برتر جوابز نفیس فرهنگی از سوی مدیرمسئول دوهفته نامه «آستارای فردا» اهدا می شود، افزود: هنرمندان و طراحان شهرستانی می توانند لوگوهای طراحی شده خود را که برای انتخاب و استفاده در این نشریه، تا پایان شهریور به نشانی‌ astara.farda95@gmail.com ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه داوود ملک زاده از سال ۸۶ تا به امروز سردبیری دو هفته نامه خط آخر (پیک آستارای سابق) را برعهده دارد خاطرنشان کرد: ۲۵۵ شماره از این دوهفته نامه تا به امروز منتشر شده است.
وی با بیان اینکه مدیرمسئول و سردبیر دوهفته نامه «آستارای فردا» متولد ۶۱ است یادآور شد: این روزنامه نگار جوان و خوش آتیه شهرستانی علاوه بر کار روزنامه نگاری در حوزه شعر و پژوهش نیز فعالیت مستمری دارد به طوری که تا به امروز شش کتاب از وی منتشر شده است.
جوان با بیان اینکه داوود ملک زاده در حال حاضر دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی است یادآور شد: سردبیری یک بارنامه «ترلان» و مدیرمسئولی و سردبیری مجله ادبی – دانشجویی «بلم» از دیگر افتخارات مطبوعاتی ملک زاده محسوب می شود.
نشریه ی «آستارای فردا» ادامه‌ی رویه‌ی خط آخر خواهد بود و به احتمال زیاد، دوهفته نامه خط آخر دیگر در آستارا منتشر نمی شود و روند انتشار آن در مرکز استان گیلان ادامه خواهد داشت لذا می‌توان آستارای فردا را جایگزین خط آخر کرد.
دو هفته نامه «آستارای فردا» از اول پاییز منتشر می‌شود و شماره‌ی اول آن در هفتم مهر بر پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi