پایگاه خبری صریح خبر
11:29:09 - پنج‌شنبه 15 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکری در واکنش به اظهارات نوبخت
اظهارات نوبخت همان حرفی است که محمدرضا شاه در زمان طاغوت می‌گفت/ رئیس جمهور با نوبخت برخورد کند
پیش از این محمد باقر نوبخت در سخنانی عجیب ضمن توصیه به ائمه جمعه به طرح مسایلی همچون اخلاق، تقوا، دین و سیاست در نمازهای جمعه گفته بود : جای مباحث FATF شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون‌ نماز جمعه.

شکری

به گزارش صریح خبر محمود شکری به اظهارات سخنگوی دولت در خصوص عدم دخالت ائمه جمعه در قراردادهای مالی FATF  واکنش نشان داد.

پیش از این محمد باقر نوبخت در سخنانی عجیب ضمن توصیه به ائمه جمعه به طرح مسایلی همچون اخلاق، تقوا، دین و سیاست در نمازهای جمعه گفته بود : جای مباحث FATF شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون‌ نماز جمعه.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در واکنش به این سخنان گفت: موضعگیری ای که از زبان آقای نوبخت در رسانه ها منتشر شد ان شا الله که نادرست است. اما تا کنون تکذیبی از سوی ایشان انجام نشده است. معنای این حرف این است که ائمه جمعه در مسایل سیاسی دخالت نکنند. نماز های جمعه ما به دستور امام راحل (رض) عملی عبادی و سیاسی است. این حرف سخنگوی دولت، همان حرفی است که محمدرضا شاه در زمان طاغوت می زد که علما و روحانیون بروند در مساجد نماز و روضه شان را بخوانند. چه کاری به سیاست دارند؟

رئیس جمهور برخورد کند / از این سخنان تبری می جویم

شکری برخورد با چنین سخنانی از سوی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی را الزامی دانسته و گفت: از آقای روحانی انتظار داریم که با چنین سخنانی برخورد کنند. من از همه مسئولین ذی ربط خواسته ام که با این حرف برخورد قاطع کنند. این حرف ها بوی اسلام آمریکایی می دهند.

وی افزود: همه ما از دانشجو و فرهنگی تا نماینده مجلس و عالم دینی موظفیم در حوزه معنویت و سیاست نقش فعال داشته باشیم.

این مقام مسئول، نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون هزاران شهید دانسته و تصریح کرد: من به عنوان یک گیلانی از سخن آقای نوبخت تبری می جویم. انشاالله چنین سخنی نگفته باشند. متاسفم برای یک مقام دولتی که همچین حرفی در نظام جمهوری اسلامی که این همه فداکاری برایش صورت گرفته بزند.

ماسال نیوز

  1. منصورجوانمردخطبه سرا   سپتامبر 15, 2016  

    باسلام…اگرنبودندخطبه های آگاه بخش ائمه جمعه دراوایل انقلاب چگونه سیل عظیم مردمی دردفاع ازانقلاب وعظمت ان شکل می گرفت…حضرت امام راحل نمازجمعه را عبادی سیاسی اعلام کرده اندوطبق یه رسم معمولا مسائل اجتماعی ومطرح روز بیان می شود…اقای نوبخت بعنوان یک گیلانی درجایگاه مهم معاونت رییس جمهور باید دربیان واظهارات خودبیشتردقت کند..مسائلی مانند نمازجمعه ونحوی اداره آن چیزی نیست که ایشون بتواندبراش خط ومشی تعیین کند..عواقب ان می تواند بسیارجدی باشد

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi