پایگاه خبری صریح خبر
10:03:49 - جمعه 16 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تخلفات 17 گانه شهردار چه شد ؟
سخنگوی محترم شورای شهر شاندرمن چه چیزی فی ما بین شما وشهردار حل و فصل شد؟!!
اقای شورا مگر شما امین مردم نیستید پس نظارتتان بر عملکرد شهردار کجا رفته است و اگر موارد ثابت شده و دقیق است چرا هیچ برخوردی نشده و الان بازگو میشود؟

%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b2-%d8%a8%d8%ae%d8%b4%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%85%d9%86-98x98

به گزارش صریح خبر اخیرا جهانسوز بخشی زاده، سخنگوی محترم شورای شهر شاندرمن طی نامه ای ۱۷ مورد از تخلفات شهردار شاندرمن را برشمرده بود و صراحتا اعلام نموده بود که شهردار شاندرمن دچار این تخلفات شده و بارها به وی تذکر داده شده و ۱۷ مورد از تخلفات از جمله(ساخت و سازهای غیر قانونی و بی ضابطه – عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری- استفاده نادرست از ماشین آلات شهرداری- مشکلات در زمینه عملکرد مالی- فروش ماشین آلات شهرداری- ارجاع پرونده های مهندسی به یک نفر مهندس فنی خاص توسط مسئولی فنی شهرداری- عدم سکونت چندین ساله در شاندرمن- عدم رعایت عفت کلام از سوی شخص شهردار می باشد.و….) را برشمردند

و اظهار داشته بود :«… موارد فوق کاملا اثبات شده و داری سند های دقیق می باشد.)  و سوال این است که اگر موارد فوق صحت داشته و اثبات شده و دقیق است چگونه فردی متخلف با این همه تخلف اثبات شده تا کنون شهردار باقی مانده است ؟!!

اقای شورا مگر شما امین مردم نیستید  پس نظارتتان بر عملکرد شهردار کجا رفته است و اگر موارد ثابت شده و دقیق است چرا هیچ برخوردی نشده و الان بازگو میشود؟

البته همین شهامتتان که موارد تخلف را بر شمردید جای تحسین دارد و به قول خودتان جهت تنویر افکار عمومی مردم را مطلع کردید ستودنی است اما متعاقب ان دیروز متنی  از شما منتشر شد که جای تعجب داشت :

( اینجانب جهانسوز بخشی زاده با شهردار محترم شاندرمن در خصوص مسایل مطرح شده از سوی بنده در سایت خبری نشست نموده و موضوع فی ما بین اینجانب و شهردار محترم حل و فصل شد و ضمنا در رابطه با مسایل مطرح شده در سایت از شهردار محترم و عموم شهروندان عذرخواهی می نمایم.)

اقای سخنگو جهت تنویر افکار عمومی بفرمایید شما از  چه چیزی عذرخواهی مینماید ؟!!  مگر تخلفات را اقای شهردار مرتکب نشده و بر شما ثابت شده نیست ؟ پس شما چرا عذرخواهی میکنید ؟!

ضمنا چه چیزی بین شما و اقای شهردار حل و فصل شد ؟ اگر این تخلفات اثبات شده باشند مگر حق شماست که حل و فصل کنید ؟

سخنگوی محترم لطفا دقیقا مشخص نماید ایا اقای شهردار مرتکب چنین تخلفاتی شده یا خیر ؟ اگر شده چه چیزی حل و فصل شده است و ایشان چگونه هنوز شهردار هستند ؟

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi