پایگاه خبری صریح خبر
5:55:22 - پنج‌شنبه 22 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده سابق فومن و شفت
نسبت دادن اعمال یک فرد به یک قوم بزرگ و تاریخی سراسر ایراد است/ دیار میرزا به خودزنی هم استانی های خود پرداخته/ باید از مردم غیور تالش عذرخواهی کنند
وی با تاکید براینکه توجه به امنیت و وحدت ملی یکی از رسالت های مهم رسانه ها است، گفت: در ایام ولایت و امامت، وحدت مسلمین و دفاع مقدس، دامن زدن به این موضوعات در ازای کسب خواننده و مخاطب بیشتر، اقدام بجایی نمی باشد.

نماینده سابق فومن و شفت گفت: دامن زدن به مسائل قومیتی که از ریشه حقیقی برخوردار نیست، آب را به جوی دشمنان خواهد

ashoori-fooman1472-5-250x172

به گزارش صریح خبرناصر عاشوری  با اشاره به تیتر یکی از نشریات استان گیلان و انتساب غیر واقعی یک جریان به قوم تالش، اظهار کرد: هفته نامه ” جوان دیار میرزا” در انتخاب تیتر اش، ناپختگی رسانه ای را انجام داده است.

وی با تاکید براینکه توجه به امنیت و وحدت ملی یکی از رسالت های مهم رسانه ها است، گفت: در ایام ولایت و امامت، وحدت مسلمین و دفاع مقدس، دامن زدن به این موضوعات در ازای کسب خواننده و مخاطب بیشتر، اقدام بجایی نمی باشد.

نماینده سابق شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تصریح براینکه صحت گفته های این فرد که در ماه های گذشته بعنوان یک فرد فریب خورده مورد توجه برخی رسانه ها قرار گرفته بود معلوم نیست که از سوی چه کسانی تایید شده است، افزود: اگر پیوستن یک فرد به این گروه تروریستی صحت داشته باشد، نسبت دادن یک فرد به یک قوم بزرگ و تاریخی کار مطلقا ناصحیحی است.

عاشوری با یادآوری اینکه بسیاری از مردم حوزه انتخابیه بنده و استان گیلان تالش زبان هستند و همواره در طول شکل گیری نهضت جنگل، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و… در صفوف مبارزه با دشمنان قرار داشته و صدها شهید را تقدیم شجره طیبه انقلاب نموده اند، خاطرنشان کرد: تحریریه این نشریه باید متوجه این موضوع باشند که چنین تشبیهی سراسر دارای ایراد بوده و تالش جزیی از گیلان و گیلان جزیی از ایران است.

عاشوری با بیان اینکه تشبیه یک فرد به یک قوم و نوشتن خطای آن به پای زادگاه آن صحیح نیست، متذکر شد: یقینا قصد مردمان این دیار “از تالش تا داعش” نیست، بلکه هدف این کوهپایه نشینان دلیر، “از ایران تا نابودی داعش” است.

نماینده ادواری مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با آرزوی موفقیت، تجربه و وحدت گرایی برای این هفته نامه، یادآور شد: دامن زدن به مسائل قومیتی که از ریشه حقیقی برخوردار نیست، آب را به جوی دشمنان خواهد ریخت.

وی با اشاره به اینکه چندی قبل سایتی که منتسب به این نشریه است، نسبت به اظهار نظر دکتر رفیعی نسبت به وضعیت حجاب در استان گیلان واکنش های زیادی را نشان داده بود و اکنون به نوعی به خودزنی هم استانی های خود پرداخته است، ادامه داد: مردم غیور تالش یقینا از این قضیه مستثنی بوده و حراست از اسلام ناب محمدی و کیان ایران زمین را از زمان نهضت جنگل و تا به اکنون به تاریخ ثابت کرده است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار عذرخواهی این رسانه از قوم تالش شد و گفت: رسانه ها در انتخاب تیتر ها و عناوین خود برخی جوانب را در نظر بگیرند

کاسپین

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi