پایگاه خبری صریح خبر
6:17:28 - پنج‌شنبه 22 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار تالش
جای نیست که شما کارکرد دولت و اثرات و عملکرد آن را مشاهده نکرده باشید_این چه ادبیاتی است علیه دولت؟!!
به گزارش صریح خبر  ، در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور روسای ادارات شهرستان که در سالن اجتماعات کوثر  فرمانداری تالش برگزارشد فرماندار تالش گفت : در تمام کارهای اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی مطمعناً در چارچوب نظام و سیاست های نظام نقش دولت در تحقق تمام برنامه ها نقش بی بدیل و بدون انکار […]

۰

به گزارش صریح خبر  ، در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور روسای ادارات شهرستان که در سالن اجتماعات کوثر  فرمانداری تالش برگزارشد فرماندار تالش گفت : در تمام کارهای اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی مطمعناً در چارچوب نظام و سیاست های نظام نقش دولت در تحقق تمام برنامه ها نقش بی بدیل و بدون انکار است . جای نیست که شما کارکرد دولت و اثرات و عملکرد آن را مشاهده نکرده باشید  در سطح روستا و شهرها جایی که اجرائیات را به دنبال دارد مطمئناً نقش دولت در این قضیه پررنگ و تاثیر گذار است. قطعاً سیاست های عالی دولت در همین چارچوب و همین راستا حرکت می کند دولت از بطن مردم و ار اراده مردم شکل گرفته است مگر جمهوری اسلامی ایران نیست .

 فتح اللهی خاطر نشان کرد :در حالیکه بیش از ۳ ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود  حضرت امام (ره) فرمودند باید انتخابات را برگزار کنیم چون نظام رهبری و مدیریت کشور را باید خود مردم انتخاب کنند و بحث جمهوری اسلامی و ۱۲ فروردین و با دادن  راًی آری بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی ، جمهوری اسلامی بر مبنای مردم شکل گرفت تا مردم سرنوشت خودشان را خودشان انتخاب می کنند و اینکه ۳۳ انتخابات را ما پشت سر گذاشتیم در حالی که ۳۸ سال از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد یعنی اینکه تمام کارها برای مبنای جمهوری و بر مبنای اراده مردم اتفاق می افتاد ولی یک چارچوبی را تعریف کرده اند .

 مهندی علی فتح اللهی افزود : ما جمهوری در دنیا زیاد داریم اما جمهوری اسلامی را خیلی کمتر داریم جمهوری است بر مبنای موازین قانونی و شرعی دین مبین اسلام ، جمهوری اسلامی ایران شرایطی را برای ما فراهم کرد و دولت هم از بطن مردم و با اراده مردم انتخاب شد تا بتواند در راستای توسعه کشور قطعاً هم در چارچوب منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کند و دولت کریمه تدبیر و امید دولت جمهوری اسلامی ایران است .

وی گفت : دولت تدبیر و امید در دل این نظام و از بطن این مردم است  و احترام به این دولت احترام به مردم است احترام به خواست مردم است ، چطور به خودمان اجازه می دهیم که به راحتی سیاه نمایی کنیم و مطالبی را بگوئیم که غیر واقعی است تا برنامه ها و کارهای خوب انجام شده را زیر سوال ببریم چطور به خودمان اجازه می دهیم به راحتی کارهای خوب انجام شده دولت را آن چیزی که واقعیت دارد  را انکار کنیم ، کارهای انجام شده  را نه زیاد بزرگ نمایی کنیم و نه اینکه خدای نکرده چنان سیاه نمایی کنیم که مردم را نگران و ناامید کنیم .

فرماندار تالش اذعان داشت : مردم را اگر از دولت ناامید کنیم از نظام جمهوری اسلامی ناامید کرده ایم ؛ مگر فرزندان این مرز بوم در داخل همین دولت کار نمی کنند . این چه ادبیاتی هست که ما استفاده می کنیم و به راحتی می خواهیم تمام کارهای خوب انجام شده را طوری دیگه جلوه بدهیم این اصلاً زیبنده عزیزان نیست که می خواهند با این ادبیات کارهای خوب و زحمات شبانه روزی و خدمات دولت را انکار و نادیده بگیرند.

فتح اللهی اذعان داشت : کارهای خوب را باید بگوئیم و انتقاد هم باشد باید  انتقادات سازنده باشد  نه انتقادات تخریبی که مردم را ناامید و نگران کنند و امیدوارم در بیان مطالب واقعا خدای خودمون را و وجدان کاری خودمان را لحاظ کنیم و بر مبنای آن مطالب را مطرح کنیم .

فرماندار تالش در خصوص اربعین حسینی عنوان کرد :  برنامه ریزی  دقیق جهت هرچه با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی و ایجاد موکب در کربلا و نجف توسط مسئولین شهرستان تالش تاکید کردند.

فتح اللهی در پایان گفت : جلسه هماهنگی بیشتر و تعیین کمیته ها و شرح وضایف آنان در جلسه آتی تصمیم گیری خواهد شد .

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi