پایگاه خبری صریح خبر
11:56:07 - پنج‌شنبه 22 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس :
همایش بزرگ دوچرخه سواری در تالش برگزار شد
ورزشکار نامی تالش جناب پژاوند که با شعار زیست محیطی ” زمین بیمار است ” در این مراسم حضور داشتند از نکات قابل توجه در این همایش بود.

img_20160922_115139
به گزارش صریح خبر عصر روز چهارشنبه ۳۱شهریورماه ۹۵ به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و به منظور اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری و ترویج فرهنگ محیط زیستی همایش دوچرخه سواری با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش و با همت گروه حامیان تالش سرسبز از محل ورزشگاه پوریای ولی تالش تا میدان امام خمینی(ره) تالش برگزار گردید.
در این مراسم از ورزشکار فقید کشورمان بهمن گلبارنژاد یاد شد و به احترام او که در پارالمپیک امسال در راه اعتلای نام میهن عزیزمان و برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان از میان ما رفته ، یک دقیقه سکوت برقرار و با ذکر فاتحه و صلوات برای این عزیز و همه شهدای گلگون کفن کشورمان این مراسم متبرک شد.
در پایان این رویداد بیاد ماندنی که بیش از صد دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف و چند تن از بانوان ورزشکار حصور داشتند به چند تن از ورزشکاران جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

ورزشکار نامی تالش جناب پژاوند که با شعار زیست محیطی “ زمین بیمار است ” در این مراسم حضور داشتند از نکات قابل توجه در این همایش بود.

img_20160922_115143 img_20160922_115141

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi