پایگاه خبری صریح خبر
9:52:56 - یکشنبه 25 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طومار و بیانیه اعتراضی مردم ویزنه تالش و حومه با امضای مردم و شورا و دهیاری ها
به گزارش صریح خبر اهالی ویزنه تالش و حومه طی طوماری که به امضای اهالی و شورا و دهیاری رسیده در خصوص تیتر اهانت آمیز نشریه استانی اعتراض خود را اعلام داشتند متن بیانیه به شرح زیر است : بسمه تعالی عنوان *از تالش تا داعش*هفته نامه جوانان دیارمیرزا و قرار گرفتن نام مقدس تالش […]

به گزارش صریح خبر اهالی ویزنه تالش و حومه طی طوماری که به امضای اهالی و شورا و دهیاری رسیده در خصوص تیتر اهانت آمیز نشریه استانی اعتراض خود را اعلام داشتند

img_20160925_095145

متن بیانیه به شرح زیر است :
بسمه تعالی
عنوان *از تالش تا داعش*هفته نامه جوانان دیارمیرزا و قرار گرفتن نام مقدس تالش که مثال بی نظیر وحدت امت اسلامی است بر پرچم گروهک تکفیری داعش به حق مسئولان محترم تالش و مردم فهیم آن را متأثر ومتاسف نمود.
در چنین شرایط حساسی بزرگنمایی این اتفاق و برگزیدن آن عنوان بر ماجرایی تاریخ گذشته، مردم روستای ویزنه و اقمار را که همواره پرچم دار وحدت اسلامی بوده اند و گروه های تکفیری را دشمنان حقیقی و قسم خورده اسلام و وحدت امت اسلامی می دانند، بسیار نگران و ناراحت کرد.
اهالی روستای ویزنه و اقمار ضمن ابراز تآسف از درج چنین مطالبی که حاصلی جز خشنودی دشمنان ندارد ، شاکر موضع گیری مدبرانه، آگاهانه و شجاعانه ی امام جمعه محترم شهرستان تالش، فرماندار محترم شهرستان تالش،فرمانده محترم سپاه شهرستان تالش، امام جمعه محترم اهل سنت شهرستان تالش و دیگر مسئولان امنیتی و سیاسی شهرستان هستند و یقین دارند مادامیکه چنین اشخاص آگاه و شایسته ای بر مسائل سیاسی و فرهنگی و امنیتی شهرستان تالش اشراف دارند؛ دوستان نا آگاه و دشمنان آگاه نمی توانند هیچ خللی بر وحدت و اتحاد مردم تالش وارد نمایند.
به امید اهتراز پرچم وحدت امت اسلامی در سراسر جهان
از طرف اهالی روستای ویزنه واقمار

  1. یزدان   سپتامبر 25, 2016  

    ما گیلانیان به ویژه تالشان از ” صریح خبر ” به خاطر پرداختن جدی و دلسوزانه به مسایل تالش سپاسگزاریم و خدمات تحریریه اش را هرگز فراموش نمی کنیم ولی وقتش رسیده که ناچاردر یک مورد هم انتقاد کنیم و آن تند روی در بازی با آبروی یک مدیر جوان شایسته ولایی ست . همه قبول داریم که آقای محمدپور در انتخاب آن عنوان مموهن ” از تالش تا داعش” اشتباه بزرگی کرد . خب ! متوجه اشتباه خود شد و عذر خواهی هم کرد و درس لازم را هم گرفت . پس کش دادن قضیه و این همه حمله و اهانت نسبت به وی برای چیست ؟ . دیگر بس است . این همه تندروی و کینه ورزی و انتقامجویی برای چیست.. تندروی در هر موردی محکوم است خصوصا اینکه پای آبرو و شخصیت یک مومن خدمتگزار در میان باشد . این مدیر جوان اختلاس میلیاردی که نکرده . حق الناس را به نفع شخصی که ضایع نکرده . جنایت که نکرده . او از یک خطا توبه کرد .
    بیایید ماهم دعوارا تمام کنیم و گیلان را با مهر ورزی بسازیم . به خدا که با تسویه حسابهای کینه توزانه و مشوش کردن افکار مردم به جایی نخواهیم رسید .

    • روکه برا تالشدولابی   سپتامبر 26, 2016  

      برادر گیلانی ،سلام.اینکه دوست دار وهواخواه آقای محمد پور هستید برای ما محترم است.کاملا درست فرمودید،تندروی و خارج شدن از اصول اخلاقی،حرفه ای و اسلامی مذموم است بویژه هنگامی که پای آبروی یک جوان جویای نام وسیاسی کار که شاید مدیریت برکتابخانه های گیلان درطول و عرض سمت های مختلف ایشان آنچنان بچشم نیاید،درمیان باشد.اما آبروی صدها شهید تالش و صدها هزارنفر از تالشان نزد حضرتعالی و دوستانتان تا چه اندازه مهم است؟
      امام الصادقین،جعفر بن محمد(ع) می‌فرماید:هرکس داستانی نقل کند و قصدش ظاهر ساختن بدی‌ها و ریختن آبروی مؤمنی باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد خداوند متعال ولایت خود را از او برمی‌دارد و ولایت شیطان را جایگزین آن می‌نماید. (ثواب و عقاب‌الاعمال، ص ۵۴۷)
      حداقل با مطالعه ی تاریخ معاصرگیلان درخواهیدیافت که تالشان فهیم در قبال تمام ناداوری ها ونامهربانی های برادران هم استانی خود مهرورزانه وفروتنانه رفتار کرده اند تا موجبات خوشحالی دشمنان اتحاد نظام فراهم نشود.
      تنها خواست ما درقبال این توهین نابخشودنی،برخورد قانون و عادلانه با مسببین وعاملین آن است.امیدواریم که جوانترین مدیرکل استان گیلان از پاسخ گویی به قانون و احترام به تصمیمات مقامات قضایی نرنجد وطفره نرود.والعاقبه المتقین والندامه للمظلمین.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi