پایگاه خبری صریح خبر
20:14:25 - دوشنبه 26 سپتامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار آستارا می رود، نمی رود…؟!
اما زمزمه بر سر حضور فرماندار جدید در آستارا همچنان ادامه دارد.

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-1

به گزارش صریح خبر در حالی که گفته می شد فرماندار آستارا روز چهارم مهر ماه جای خود را به فرماندار جدید خواهد داد و در غیر این صورت تا انتخابات در این سمت تغییری رخ نخواهد داد؛ اما زمزمه بر سر حضور فرماندار جدید در آستارا همچنان ادامه دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که رابطه سرد نماینده جدید آستارا با شفقی (فرماندار کنونی) از عوامل اصلی این فعل و انفعالات محسوب می شود. گویا تا کنون بیش از ده نفر برای تصدی سمت فرمانداری آستارا پیشنهاد شده که هیچ یک دارای شرایط لازم را برای این پست حساس نداشته اند. یکی از گزینه هایی که اخیرا مطرح شده “ی.ر” یکی از مدیران استان هست برای پوشیدن قبای فرمانداری بسیار تلاش می کند. وی که پیش از آمدن به سمت کنونی اش در استانداری کارمند ایرنا بوده و از اهالی مطبوعات و رسانه است، و قرار گرفتن در پست فعلی نیز با حرف و حدیث فراوان همراه بود و پچ پچ های در گوشی نشان از تعجب در نحوه جذب ایشان بود یکی از گزینه هایی است این روزها نامش بیشتر شنیده می شود هر چند گزینه های دیگری هم روی میز هستند. به اعتقاد برخی منتقدان با توجه به این که وی سمت اجرایی چندانی در کارنامه اش ندارد گزینه مناسب برای شهرستان حساسی چون آستارا نمی باشد
. البته یکی دیگر از احتمالات این است که شفقی تا انتخابات ریاست جمهوری در آستارا بماند تا بعدها درباره رفتن یا ماندنش تصمیم گیری شود.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi