پایگاه خبری صریح خبر
9:41:53 - یکشنبه 2 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون سیاسی فرمانداری تالش از استقرار امام جمعه در کرگانرود خبر داد
سید جلال سیدمحمدی :کرگانرود سومین بخش شهرستان تالش است که از برکات نهاد امامت جمعه برخوردار می شود.
سیدمحمدی بیان کرد: در دو سال اخیر، بعد از بخش های اسالم و حویق، کرگانرود سومین بخش شهرستان تالش است که از برکات نهاد امامت جمعه برخوردار می شود.

۸۲۲۵۲۱۸۴-۷۱۰۶۱۵۱۲

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: نهاد امامت جمعه در بخش کرگانرود این شهرستان استقرار یافته و بزودی اولین آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در این بخش برگزار خواهد شد.

سیدجلال سیدمحمدی افزود: در جلسه ستاد هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری نمازجمعه در بخش کرگانرود با حضور مسئولان، هیات امنا مساجد، ریش سفیدان و بازاریان کرگانرود نسبت به انتخاب هیات امنای مسجد و استقرار نهاد امامت جمعه در آن بخش تصمیم گیری شد.
وی اظهار کرد: تلاش می شود تا در یکی از روزهای جمعه نیمه اول آبان ماه، ضمن معرفی امام جمعه کرگانرود، اولین نماز جمعه در این بخش اقامه شود.
سیدمحمدی بیان کرد: در دو سال اخیر، بعد از بخش های اسالم و حویق، کرگانرود سومین بخش شهرستان تالش است که از برکات نهاد امامت جمعه برخوردار می شود.
در شهرستان تالش ۴۰ نماز جمعه توسط برادران اهل سنت و سه نماز جمعه در شهرهای تالش، اسالم و حویق توسط برادران شیعه برگزار می شود و نماز جمعه کرگانرود، چهارمین نمازجمعه برادران شیعه و چهل و چهارمین نماز جمعه شهرستان خواهد بود.

ایرنا

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi