پایگاه خبری صریح خبر
8:18:49 - سه‌شنبه 4 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوابیه شورای اجرایی هلال احمر ماسال به اظهارات مدیر عامل هلال احمر استان
جوابیه اعضای شورایی اجرایی هلال احمر ماسال

به گزارش صریح خبر در راستای یکی از خواسته های مردم ماسال مبنی بر استقرار پایگاه دائمی هلال احمر در ماسال و متعاقب آن توضیحات مهندس ولی پور ،مدیرعامل هلال احمر استان گیلان به صریح خبر (اینجا)،شورای اجرایی هلال احمر ماسال جوابیه ی را به تحریریه صریح خبر ارسال نموده که به شرح ذیل میباشد :

هوالحق
مدیر محترم سایت صریح خبر
سلام علیکم
احتراماً، به استحضار می رساند با توجه به خبر(مدیر عامل هلال احمر استان گیلان: شعبه ماسال درخواستی مبنی بر استقرار پایگاه دائم نداده است، روز دوشنبه مورخ ۱۲/۷/۱۳۹۵) ذکر شده در آن سایت، پاسخ شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال به منظور انعکاس، به شرح ذیل به حضور ایفاد می گردد:
مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان گیلان از حضرتعالی خواهشمند است در صورت امکان دستور فرمایید مکاتبات جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال تنها در دوره ریاست حضرتعالی که مبنی بر درخواست پایگاه دائمی بوده است را پرسنل محترم یک نسخه در اختیار شما بگذارند، مکاتباتی که یقین داریم به دست خود حضرتعالی رسیده است و ملاحظه فرموده اید و البته به طور کل برای پیدا کردن مکاتبات گذشته وقت گرانقدر را صرف ننمایید چراکه کارهای مدیریتی بسیار زیاد است. البته شایسته است با تغییر در مدیریت ها نباید مکاتبات فراموش یا نادیده گرفته شود.
همچنین دستور فرمایید، مقایسه ای از وضعیت شهرستان ها و پایگاههای موجود با توجه با اطلاعاتی که خود جمعیت هلال احمر استان در اختیار دارد را منعکس نمایند تا بدین ترتیب شرایط شهرستان ماسال مشخص شود.
قابل ذکر است وظایف جمعیت هلال احمر بسیار خطیر و حساس می باشد چطور ممکن است یکی از حساس ترین کارها برعهده آن اداره می باشد ولی از وضعیت شهرستان های خود بی خبر باشند، فرض کنیم مکاتبه ای از سوی شهرستان ها ارسال نشود و این هم ضعف آن اداره را نشان می دهد که مسلط به همه زیرمجموعه های خود نمی باشد و در نتیجه به دلیل ناکافی بودن اطلاعات، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف اصلاح نمی شود.
اگر از وضعیت شهرستان ماسال و شرایط زندگی مردم فهیم و پرتلاش آن، آگاهی کافی و لازم حاصل شد، منتظر یاری هستیم.
با تشکر
اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال

 

img_20161004_081848

  1. کامیار   اکتبر 4, 2016  

    سلام من کامیار سروی هستم واز این موضوع حمایت میکنم. چرا ماسال باید از نداشتن پایگاه امدادی رنج ببره. چرا مسولان هلال احمر استان نسبت به ماسال بی تفاوت هستند.

  2. Behzad akbari   اکتبر 4, 2016  

    امیدوارم همه باهم دست در دست هم دهیم و بتوانیم یک حرکت مثبت در راستای افزودن نشان دادن هرچه بیشتر ارزشهای شهرستان باشیم. امروزه در هر جایی اتحاد تنهاچیزی است که مانع نفوذضربه به اون امت یامردمان ان منطقه میشود. به امید روزهایی سرشارازموفقیت برای مردمان عزیز شهرستانمان

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi