پایگاه خبری صریح خبر
11:17:40 - پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمله تند اعتدالی ها به فرماندار شدن رنجکش
یادداشت زیر رنجنامه ی این پایگاه در مورد نصب یونس رنجکش از همراهان حزب اعتدال و توسعه است که البته متن ذیل گرایش سیاسی ایشان را از زبان همراهان خودش بهتر مطرح می کند.

photo_2016-10-05_14-49-35-768x541
به گزارش صریح خبر راه سوم پایگاه خبری و نشریه ای متعلق به یکی از اعتدال و توسعه ای های استان است که این روزها راه خود را از اعتدال جدا می کند و معتقد است متولیان امر در استان گیلان بیش از انکه ابرویی برای دولت مسب کنند چوب حراج به نام دولت تدبیر و امید زده اند و کار را تا انجا خراب می بیند که از دولت امید افرین قطع امید می کند.
یادداشت زیر رنجنامه ی این پایگاه در مورد نصب یونس رنجکش از همراهان حزب اعتدال و توسعه است که البته متن ذیل گرایش سیاسی ایشان را از زبان همراهان خودش بهتر مطرح می کند.
📢وقتی آستانه ای باشی ….

🔴رونمایی از گزینه احتمالی فرمانداری آستار

در خبرها آمده است که یونس رنجکش مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان قرار است به سمت فرماندار آستارا منصوب شود. به هر حال وقتی استاندار آستانه ای باشد  ظاهرا دیگر فرقی نمی کند که گذشته آدم چگونه بوده یا حالش چگونه است! ظاهرا همان آستانه ای بودن کفایت می کند.

سخن از کسی است که حضور همزمانش در چندین ستاد انتخاباتی سال ۹۲ سخن رایج فعالان سیاسی استان است. پس از انتخابات ریاست جمهوری همای سعادت را بدجور بغل کرده است، طوری که ۳ سال!! سرپرست یک اداره کل می شود در حالی که هنوز جایی استخدام هم نشده و قرارداد پیمانی هم ندارد!! حالا اگر افراد دیگر می بودند هزار جور ایراد و اشکال سر راهش قرار می دادند اما اینجا سه سال تحمل می شود تا بالاخره فردی بالای ۴۰ سال استخدام رسمی شود در حالی که هزاران جوان تحصیلکرده متعهد متخصص بیکار بمانند یا کنج خانه هایشان یا مشغول مسافرکشی!! واقعا با چه مجوزی و با چه وجدانی یک فرد بالای ۴۰ سال استخدام رسمی می شود در حالی که برخی مسئولان ستادهای روحانی در شهرستانها با عنوان سرکاری مشاور فرماندار!! سرکار گذاشته می شوند. باید از جناب استاندار پرسید از این مدیرش !! چه دیده که سه سال او را سرپرست تحمل می کند تا کار استخدامی اش انجام شود! نمی دانیم شاید همان آستانه ای بودن کفایت می کند! یا نه خصلتهای دیگری هم دارد که آن دیگران از آنها بی بهره هستند!

از این که بگذریم کمی فکر می کنیم ایشان که روزنامه نگار هستند چه نسبتی با مدیرکلی اجتماعی استانداری می توانند داشته باشند؟ یعنی دیگر هیچ کس در این استان پیدا نمی شود که یک روزنامه نگار امور اجتماعی استان را هدایت و نظارت کند؟ یک روزنامه نگار چه درک تخصصی از جامعه و انجمن ها یا آسیب های اجتماعی می تواند داشته باشد. چه راه حلی برای اعتیاد دارد؟ چه تحلیلی برای وضعیت نابسامان آمار طلاق در استان می تواند داشته باشد؟ حتما داشته که ۳ سال سرپرست تحملش کرده اند. خدا کند داشته باشد چون در غیر این صورت این را باید در کارنامه دولت تدبیر و امید نوشت.

بعدا شنیدیم ایشان سرپرست هیات والیبال استان هم شده است ! باز کمی تامل کردیم ببینیم ایشان قهرمان والیبال بوده اند؟ مربی والیبال بوده اند؟ سابقه حضور در هیات های والیبالی را داشته اند؟ اصلا همه اینها به کنار. ایشان اصلا عکس با شورت ورزشی دارند؟ (همان بحث معروف). البته ممکن است برخی ها بلافاصله بگویند مگر عادل فردوسی پور داشت؟ می گوییم عادل هم نداشت ولی اون عادل است و این …. خلاصه وقتی فعلا همه چیز آستانه ای است چرا که نه؟ این هیات والیبال هم روی آن قبلی ها !! حالا چه فرقی می کند توپ والیبال باشد یا فوتبال. ما قبلا توی مدرسه با توپ پلاستیکی که بازی کرده ایم. توپ توپ است دیگر ! به هر حال چند ماهی سرپرست والیبال استان باقی ماند.

باز اینها را بگذاریم کنار، آخر متوجه نمی شویم که این میزان از حضور پر رنگ ایشان در سایت های مخالف دولت که حتی استاندار گیلان هم کاسه صبرش سر ریز شد و از آنها بعنوان رسانه های مریض یاد کرد چه معنایی می تواند داشته باشد؟ منصب این دولت و رفاقت با یاران آن دولت؟ باور کنید ما هیچ قصد و غرضی نداریم فقط آنقدر پرسش ها زیاد است که نمی توانیم به کدام شان جواب بدهیم؟ احتمالا دارند دل شان را بدست می آورند تا دیگر علیه دولت ننویسند یا علیه خودشان ننویسند یا بنویسند؟! ولش کنید.

از اینها که بگذریم وقتی به کارنامه سیاسی نگاهی می افکنیم می بینیم همه اصلاح طلبان و اعتدالیون درباره اش به صف نشسته اند. در میان اصلاح طلبان که اصلا حرفش را نزنید. اعتدالیون هم بماند. حال می خواهیم بگوییم کسی که نه در میان اصلاح طلبان و نه در میان اعتدال گرایان و نه در نزد اصول گرایان مقبولیتی ندارد چگونه این گونه نزد استاندار و معاون سیاسی اش مقبولیت پیدا می کند که گزینه فرمانداری شهر مهم مرزی آستارا در دولت تدبیر و امید می شود؟ شما اگر تدبیری دیدید به ما هم بگویید چون دیگر امیدی نداریم! در سال آتی که دولت باید یک انتخابات مهم را پشت سر بگذارذ فرماندارانی باید روی کار باشند و بیایند که بر مقبولیت دولت در شهرستانها بیفزایند نه آنانکه در میان دوستانش هم هیچ مقبولیتی ندارند! مگر آنکه ما اصولا دنبال آدمهای مقبول نباشیم که آن حرفی دیگر است. آن وقت باید از ریاست محترم جمهور بپرسیم چرا چنین مدیران ارشدی را برای گیلان انتخاب می کند تا زمینه ناامیدی مردم را از دولت تدبیر و امید مهیا کنند. آیا می خواهیم همه از ما بپرسند که در این دولت هم نه شایسته سالاری بلکه رانت بازی و لابی گری های پشت پرده ملاک رسیدن آدمها به مناصب اجرایی است؟

آقایان متولی!

مدیران ارشد استان!

با دولت تدبیر و امید چه می کنید
راه سوم

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi