پایگاه خبری صریح خبر
23:32:58 - پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در رشت در سال ۹۲: هادی نوری هیچ سنخیتی با اعتدال ندارد
عباسی نقد سایر مدیران دولت تدبیر و امید در گیلان از سوی این فرد را کاملا مطرود دانست و گفت: نوری بعد اینکه دریافت نقد صریح استاندار گیلان نمی تواند جوابگوی انتظارات غیرمنطقی اش باشد، اخیرا نقد غیرمنصفانه در خصوص مدیران دولت تدبیر و امید در گیلان را در دستور کار خود قرار داد.

screenshot_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6-%db%b1%db%b0-%db%b0%db%b6-%db%b1%db%b1-%db%b4%db%b2-%db%b0%db%b4-1 img_20161006_233745

 

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در رشت در سال ۱۳۹۲ و رییس شورای مشورتی مرکز گیلان تحرک برخی افراد به نام اعتدال را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مشکوک دانست.
بهروز عباسی اظهار داشت: اخیرا فردی که هیچ سنخیتی با اعتدال و توسعه ندارد تلاش می کند با نقد و بررسی تحرکات دولت اعتدال و همچنین مرام نامه اعتدالیون خود را به این حزب نزدیک کند و وقتی راه را بسته می بیند اقدام به تخریب مقامات ارشد دولت تدبیر و امید در استان می کند.
وی افزود: هادی نوری هرگز عضو حزب اعتدال و توسعه نبوده و اعتقادات افراط گرایانه وی نیز نشان می دهد هرگز نخواهد توانست عضو اعتدالیون شود.
عباسی ضمن تقدیر از زحمات دکتر نجفی استاندار گیلان گفت: این فرد مدتی است تلاش دارد در قالب نقد، فعالیت های مثبت صورت گرفته از سوی استاندار محترم را زیر سئوال ببرد، امثال ایشان باید بدانند که دیگر حنای نقد مغرضانه این افراد برای مردم رنگی ندارد.
رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در رشت تصریح کرد: نوری بعد از انتخابات ۹۲ سعی کرد با نزدیک شدن به تشکیلات اعتدال در گیلان، از این نمد برای خود کلاهی ببافد که خوشبختانه ره به جایی نبرد و وقتی که تصمیم داشت به نام اعتدال در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فومن نیز تحرکاتی ایجاد کند انجا نیز ناکام ماند و رد صلاحیت شد. واقعا علت اینهمه تلاش برای چسبیدن به اعتدالیون را نمی فهمم وی می توانست با رفتار اعتدالی بیشتر به این تشکیلات نزدیک شود تا با اینگونه رفتارهای مغرضانه افراطی.
عباسی نقد سایر مدیران دولت تدبیر و امید در گیلان از سوی این فرد را کاملا مطرود دانست و گفت: نوری بعد اینکه دریافت نقد صریح استاندار گیلان نمی تواند جوابگوی انتظارات غیرمنطقی اش باشد، اخیرا نقد غیرمنصفانه در خصوص مدیران دولت تدبیر و امید در گیلان را در دستور کار خود قرار داد.
عباسی که مشاور مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز است، افزود: نوری ابتدا با اظهارات سطحی و بی منطق ورزش گیلان را زیر سئوال برد و اکنون می گوید چرا یک روزنامه نگار مدیرکل امور اجتماعی است این درحالی است که خود نیز اخیرا به صف روزنامه نگاران پیوسته و دقیقا بدنبال چنین مناصبی است. معلوم نیست اگر به قول ایشان روزنامه نگاران درک مسائل اجتماعی را ندارند چرا خود اینقدر به آب و آتش می زند.
وی گفت: استاندار محترم گیلان و مدیران زیر مجموعه ایشان تاکنون استان را به بهترین نحو ممکن اداره کرده اند و نظر افراط گرایانه چنین افرادی هیچ خللی در امور جاری استان بوجود نمی اورد.
رییس شوای مشورتی مرکز گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اظهار نظر کسی که مدعی جامعه شناسی است و روزنامه نگاران را فاقد درک اجتماعی می داند نشان دهنده بغص تنگ نظری و عدم شناخت وی است که باید از این قشر نیز عذرخواهی کند.

تدبیر شرق

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi