پایگاه خبری صریح خبر
15:39:06 - جمعه 7 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش: بعد از ۵ ماه چرا برخوردی قاطع با فیش های نجومی صورت نگرفته است؟!
ایشان با تاکید بر اینکه سرشماری نفوس و مسکن بصورت اینترنتی انجام شود بیان نمودند: برای صرفه جویی در وقت، هزینه و مطلوب بودن این روش مردم در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کنند.

img_20161007_153830
به گزارش صریح خبر حجت الاسلام و المسلمین انصاری امام جمعه  شهرستان تالش در خطبه اول این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به جایگاه امام حسین(ع) و واقعه عاشورا از دیدگاه بزرگان اهل تسنن بیان نمودند: امام شافعی در مورد واقعه عاشورا نظرات شفافی دارد و اشعار زیادی در این خصوص سروده و به قاتلین امام حسین(ع) لعن نموده است. در اشعار امام شافعی محبت اهل بیت(ع)، بحث شفاعت و لعن بر قاتلین امام حسین(ع) آمده است که وهابیت ملعون عکس این عمل می کنند.
در سایر کتب بزرگان اهل سنت، از اهل بیت و اهل کساء و واقعه عاشورا و … مطلب زیادی نوشته شده است. در خطبه های نماز جمعه برادران اهل تسنن صلوات بر اهل بیت (ع) جز واجبات خطبه هاست

img_20161007_153826

 

حجت السلام والمسلمین انصاری امام جمعه شهرستان تالش در خطبه ی دوم این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۶ مهر سالگرد حمله شیمیائی عراق به شهر سومار بیان نمودند: امروزه معلوم شده است که کشورهای غربی که در راس آن ها آمریکا است عراق را به سلاح شیمیایی مسلح کردند و ابتدا در جبهه ها و بعد به شهرها کشیده شد و هیچ مجمع جهانی اعتراضی نکرد و کسی نبود که از حقوق بشر حرف بزند، امروز هم همینطور است. آن همه جنایات عربستان در کشور یمن انجام داد و می دهد و هیچ اعتراضی دیده نشده است.
ایشان با تاکید بر اینکه سرشماری نفوس و مسکن بصورت اینترنتی انجام شود بیان نمودند: برای صرفه جویی در وقت، هزینه و مطلوب بودن این روش مردم در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کنند.
ایشان همچنین با اشاره به نخستین سالروز شهادت سردار همدانی ضمن تجلیل از رشادت ها و خدمات ایشان، بیان نمودند: سردار همدانی علاوه بر رشادت هایی که داشتند از نظر اخلاقی نیز سرآمد بودند.
امام جمعه شهرستان تالش با اشاره به این مهم که دشمن از برگزاری یادواره شهدا ناراحت است بیان نمودند: دشمن با برنامه ریزی و تبلیغات طوری عمل می کند که تا بگوید این یادواره ها چیز خوبی نیست و ضرورتی ندارد.
ایشان با اشاره به موضوع فیش های نجومی بیان نمودند: بعد از ۵ ماه چرا برخوردی قاطع با فیش های نجومی صورت نگرفته است؟! مردم انتظار دارند هر چه سریعتر با این حقوق های نامتعارف برخورد جدی صورت بگیرد. چرا آمار رسمی این همه تناقض دارد؟! آیا واقعاً از کار برکنار شده اند و برخورد جدی شده است؟ از دولت و مجلس می خواهیم با این پدیده زشت برخورد قاطع بشود و وجوه به بیت المال برگردانده شود.
ایشان به اشاره به تاسوعا و عاشورا در هفته پیش رو بیان نمودند: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) بنا به گفته خود امام(ع) که فرموده اند: قیام من برای احیاء دین جدم ، احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد و دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمین است.
حضرت عباس (ع) در کنار اخلاق ، غیرت و محبت و ویژگی های بسیار دیگر؛ شاخصه ی بزرگی به نام پیروی از ولایت داشتند.
واقعه عاشورا واقعه دردناکی است. یکی از واقعه های عاشورا که دل اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) را بدرد آورد آن فرزند شش ماهه امام حسین(ع) حضرت علی اصغر(ع) بود که با تیر سه شعبه به شهادت رسید.
img_20161007_153828 img_20161007_153824 img_20161007_153822 img_20161007_153820

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi