پایگاه خبری صریح خبر
15:12:19 - شنبه 8 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حامیان دولت حق انتقاد دارند یا ندارند ؟
من قال مهم نیست ، ما قال را پاسخ دهید !! آیا رنجکش در سن ۴۰ سالگی استخدام رسمی شده است یا خیر ؟
آیا یونس رنجکش در سن ۴۰ سالگی به استخدام رسمی درامده است ؟!

images-1

به گزارش صریح خبر پارامترهای لازم  و کافی برای تصدی یک مسولیت آن هم از نوع سیاسی آن،در بسیاری از کشورها تعریف شده است و شما تا پله ها پایین تر را  تجربه نکرده باشید امکان ندارد مسولیت یک شهرستان بندری و مرزی را به شما واگذار کنند اما در ایران ما از این دست اتفاقات کم رخ نمی دهد و این روزها در گیلان ما آسان تر از هر نقطه ای از کشور واقع می شود.

در استان ما  و در دولت تدبیر و امید با قدرت گرفتن آقای سخنگو بیشتر عزل و نصب ها از جنسی که هستند که  آستانه ی تحمل  نیروهای حامی دولت را  هم رد می کند و اگر تا امروز سخنی نگفته اند از روی متانت سیاسی بوده است و جملاتی همچون هیس حامیان دولت که فریاد نمی زنند!

گویا یکی از  المان های  موثر برای پست گرفتن ، یک فچرخان سیاسی به سمت واژه ی پر کاربرد  اعتدال است که می تواند شما را از خبرنگار قراردادی به مدیر کلی استانداری و پس از دو سال  به فرماندار ی برساند که شنیده شده است  برخی ها چنین پیشرفتی را در کمترین زمان ممکن تجربه می کنند و رنجی هم برای این جایگاه نکشیدند چه بهتر!

بگذریم ، اخیرا مطلبی از سوی یکی از اعتدالیون سرشناس استان منتشر گردید و با سرعت نور! در فضای مجازی از صفحه ای به صفحه دیگر هدایت! شد و حرفهایی که درگوش زمزمه میشد به یکباره در صفحه ی منتسب به اعتدالیون که راهی مجزا تحت عنوان راه سوم  برای خود ترسیم کرده بودند،  منتشر شد که حکایت از استخدام یونس رنجکش ان هم در سن ۴۰ سالگی داشت و دوست دیرینه اقای رنجکش پرده از رازی برداشت که موجب بهت و حیرت همگان شد

در ادامه، تئورسین اعتدال،مرد اعتدالی گیلان،استاد اعتدال، مبدع راه سوم ،مخترع گفتمان اعتدال ساز،جریان ساز به منفورترین فرد از سوی برخی افراد تبدیل شده و اعلام کردند اصلا ایشان جایگاهی ندارد و اعتدالی و اصلاحاتی نیستند و برای پست گرفتن این حرفها را میزند !!

ما هم همه اینها را قبول میکنیم و اعلام میداریم ایشون اعتدالی نبودند و اصلا ایشان نبودند که شهرستان به شهرستان برای تشریح گفتمان اعتدال سفر می کردند!!

اما حدیثی هست که میفرماید :  «انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال» یعنی «باید به سخن بپردازیم نه صاحب سخن».  و  تا اینجای کار حرف از «من قال» بود ،اما کمی هم به «ما قال » بپردازیم  و از ما قال فقط و فقط یک سوال را پاسخ دهید :

آیا یونس رنجکش در سن ۴۰ سالگی به استخدام رسمی درامده است ؟!

اگر پاسخ این سوال منفی باشد به قول دوستی باید معذرت خواهی شود ولی اگر پاسخ مثبت باشد در جایی که جوانان تحصیلکرده گیلان بیکارند جای سوال فراوان میماند و فعلا چون پاسخ را نمی دانیم در نتیجه قضاوتی نمی کنیم .

اما میماند یک موضوع چطور میشود فردی از ان همه عناوین اعلی و … به دلیل یک انتقاد کوچک ،به این شکل مورد هجمه قرار میگرد و تمام راه های اول و دوم و حتی سوم به رویش بسته میشود  و صد البته در ادامه نیز خواهند گفت «ببینید مطلب شما موجب خوشحالی چه کسانی شده و چه کسانی سواستفاده کرده اند و…»

اما غرض از این نوشته فقط و فقط پاسخ به ما قال های مطلب ان مرد اعتدالی گیلان است و امیدواریم مسولین محترم و اقای رنجکش پاسخ  روشنی به این سوال بدهند.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi