پایگاه خبری صریح خبر
12:15:52 - یکشنبه 9 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون سیاسی فرمانداری تالش:
پیاده روی اربعین حسینی نماد وحدت و ولایتمداری است
اهمیت این جلسه از این جهت برای ما روشن است که اربعین حسینی در واقع بزرگترین گردهمایی عاشقان و رهروان سلوک حسینی و در اصل کنگره ای عظیم از اجتماع سراسری و جهانی مسلمانان و نمادی از نمایش قدرت و عظمت مسلمانان به ویژه در شرایط کنونی جهان و منطقه است.

۸۲۲۵۲۱۸۴-۷۱۰۶۱۵۱۲

معاون فرماندار تالش با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی ساده نیست، گفت: اربعین در کربلا نماد وحدت و ولایتمداری است.

به گزارش صریح خبر ، سیدجلال سیدمحمدی، معاون فرماندار شهرستان تالش روز گذشته، ۱۷ مهر در سومین جلسه آماده سازی مقدمات پیاده روی عظیم اربعین حسینی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری ایام محرم، تصریح کرد: اهمیت این جلسه از این جهت برای ما روشن است که اربعین حسینی در واقع بزرگترین گردهمایی عاشقان و رهروان سلوک حسینی و در اصل کنگره ای عظیم از اجتماع سراسری و جهانی مسلمانان و نمادی از نمایش قدرت و عظمت مسلمانان به ویژه در شرایط کنونی جهان و منطقه است.

وی گفت: پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی ساده نیست، بلکه نماد وحدت و ولایتمداری است و تاثیرات فرهنگی بزرگ و ماندگاری بر اقشار مختلف مردم دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی افراد توفیق حضور در پیاده روی اربعین حسینی را ندارند، اما دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند لذا یکی از راه های بهره جستن از این ثواب عظیم، پذیرایی از زائران است و علاقمندان می توانند در موکب هایی که توسط ستاد اربعین استان گیلان در عراق ایجاد شده است فعالیت کنند.

سیدمحمدی از مسئولان شهرستان تالش خواست بین دستگاه های اجرایی این شهرستان برای تامین امکانات برگزاریآیین اربعین حسینی، هماهنگی لازم را به عمل بیاورند و نهایت تلاش خود را برای تسهیل سفر زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) انجام دهند

 

ایکنا

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi