پایگاه خبری صریح خبر
9:14:00 - دوشنبه 10 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون سیاسی فرمانداری تالش
مساله عفاف و حجاب از اصلی ترین مسائل جامعه اسلامی است
وی بیان کرد : حفظ حجاب و عفاف و رعایت اصول اخلاق اسلامی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است و فرهنگ متعالی حجاب باید در نهادینه شود .

۱۲_۰

به گزارش صریح خبر  جلسه عفاف و حجاب به ریاست معاون سیاسی فرماندار و روسای ادارت شهرستان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش برگزار شد .

سید جلال سید محمدی گفت : مساله عفاف و حجاب از اصلی ترین مسائل جامعه اسلامی است و دوری از این امر مهم ، ریشه بسیاری از مفاسد و معضلات اجتماعی است .

معاون سیاسی فرمانداری بیان کرد : تقویت ارزشهای اجتماعی و اجرای برنامه های تاثیر گذار همواره در دستور کار است و بر همین اساس باید کارکنان اداره ها ، آموزش های لازم را در این خصوص فرا بگیرند و موضوع عفاف و حجاب و کرامت انسانی در اداره ها نهادینه شود .

سید محمدی بیان کرد : در عصر حاضر به واسطه گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی ، جوانان در معرض آسیب پذیری بیشتری قرار گرفتند و انتقال ارزشهای اسلامی و ایرانی به نسل جوان ، وظیفه همه مسوولان است .

معاون فرمانداری تالش افزود : مهمترین راه توسعه و ترویج حجاب و عفاف در جامعه ، فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن به عنوان باور و اعتقاد عمومی به ویژه در جوانان و نوجوانان است .

وی بیان کرد : حفظ حجاب و عفاف و رعایت اصول اخلاق اسلامی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است و فرهنگ متعالی حجاب باید در نهادینه شود .

سید محمدی در پایان گفت : تجربه ثابت کرده است هرگاه مردم در امری وارد شده اند موفق بوده اند و باید  کارهای فرهنگی ، ترویجی و تبلیغاتی حجاب و عفاف به مردم واگذار شود

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi