پایگاه خبری صریح خبر
15:06:57 - دوشنبه 10 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سانیا بالاجانی دونده ۱۶ساله اهل اسالم تالش مورد تقدیر قرار گرفت
قهرمان پرش طول جوانان ایران با اشاره به تلاش برای کسب مدال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، گفت:متأسفانه امکانات خوبی برای تمرین کردن نداریم و هرهفته سه روز برای تمرین به رشت می آیم، اما این مسئله چیزی از انگیزه من کم نمیکند.

۷۱۵۹۸

به گزارش صریح خبر  مسعود رهنما در راستای شناسایی استعدادها و تقویت و انگیزه بخشی به قهرمانان جوان گیلانی برای حضور موفق در بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ و ژاپن امروز از سانیا بالاجانی قهرمان دو و میدانی دختران جوان ایران تجلیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود:تاکنون چندین رقابت و فستیوال استعدادیابی در رشته های مختلف و پایدار برگزار شده و به دنبال کشف و شناسایی نخبگان و حمایت از آنها هستیم .

سانیا بالاجانی، دونده گیلانی در ادامه گفت: تمرینات سختی را پشت سرمی گذارم و به دنبال کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی هستم تا به قولی که به مدیرکل ورزش و جوانان داده ام عمل کنم .

قهرمان پرش طول جوانان کشور در ادامه با تشکر از صمد همتی نژاد مربی وی گفت: متأسفانه امکانات خوبی برای تمرین کردن نداریم و هرهفته سه روز برای تمرین به رشت می آیم، اما این مسئله چیزی از انگیزه من کم نمیکند.

وی با تشکر و قدردانی از حمایت و انگیزه ای که مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ایجاد کرد، گفت: اگر از ما حمایت شود می توانیم پاسخ آن را با کسب مدال و افتخارآفرینی برای وطنمان بدهیم .

همتی نژاد مربی این استعداد دوومیدانی نیز با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در دوران ورزش ما کسی بعنوان مربی یا مدیرکل نبود تا از ما حمایت کند و امروز من تمام آنچه را تجربه کرده و در ورزش آموزش دیده ام در اختیار جوانان می گذارم تا بتوانند کاستی و ضعفی را حس نکنند و به راحتی به کسب افتخار بپردازند.

سانیا بالاجانی دونده ۱۶ساله اهل اسالم تالش که در مدت ۲ ساله فعالیتش توانسته در رده جوانان مقام اول پرش طول، مقام سوم ۱۰۰ متر با مانع و مقام چهارم ۱۰۰متر سرعت را کسب کند.

ایسنا

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi