پایگاه خبری صریح خبر
18:09:03 - جمعه 14 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه تالش:نرخ بیکاری نگران کننده است /از سایت های خبری بابت پوشش عزاداری ها تشکر میکنم
مسئولین باید دست به کار شوند و برنامه ریزی کنندو جوانان مومن و غیور ما با برنامه ریزی و روحیه آزاد اندیشی به مقابله بافرهنگ غربی بپردازند .

img_20161014_180845
به گزارش صریح خبر حجت الاسلام والمسلمین انصاری امام جمعه تالش در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت :امروز ۱۲محرم به روایتی شهادت امام سجاد (ع) است. بیمار مصلحتی کربلا ، پیام آوری که سختی های فراوانی کشید زیرا اولا شاهد همه مصیبت های کربلا بود ، شهادت امام حسین (ع)را شاهد بود ، اسیری اهل بیت (ع) و حمله به خیام را شاهد بود ،خود ش در حالی وارد کوفه (۱۲محرم ) شد که زنجیر بر گردن و دست و پا بسته بودند. طبق فرموده امام صادق (ع) امام سجاد(ع) نزدیک چهل سال بر حادثه عاشورا گریه کرد. هر وقت امام می خواست آب بیاشامد تا چشمش به آب می افتاد اشک از چشمان مبارک سرازیرمی شد.
زنده نگه داشتن عاشورا در همین دهه محرم است.که بعضی ها درک نمی کنند.از همه مردم ، هیاتهای مذهبی ،جوانانی که ایستگاه صلواتی زدند ازسایتهایی که لحظه به لحظه خبرهای عزاداری در مناطق مختلف شهرستان را پوشش خبری دادند از رسانه های تصویری که زحمت کشیدند ،از همه تشکر می کنم.
امام جمعه تالش گفت در این مراسم آسیب هایی هم وجود داشت که باید برطرف شود از جمله طبلهای بزرگ در هیاتها علم های بزرگ خانم هایی که بد حجابی شان جلب توجه می کند ، شب عاشورا وشمع سوزاندن درب مسجد جامع و از همه مهمتر مداحانی که روضه هایی بر اساس خرافات ساخته شده می خوانند .
انصاری گفت اخیرا آمریکایی ها پیامی به دوستانشان مخابره می کنند که قابل توجه مردم و خصوصا مسئولین باید باشد.اگر انسان دغدغه دین داشته باشد وقتی این حرفها را می شنود نباید خوابش ببرد ؛
عراق را با قدرت نظامی و ایران را باقدرت نرم و انقلاب جنسی و سوریه و دیگر کشورهای منطقه را با رواج تروریسم و گستراندن ناامنی باید از پای در آورد.
مسئولین باید دست به کار شوند و برنامه ریزی کنندو جوانان مومن و غیور ما با برنامه ریزی و روحیه آزاد اندیشی به مقابله بافرهنگ غربی بپردازند . به انحراف کشاندن عزاداری ها ، به تمسخر گرفتن مراسمهای محرم برای این است که دشمن هم متوجه شده است که جوانان ما مادامی که حسینی باشند و شور و شعور عاشورایی داشته باشند دشمن کاری نمی تواند بکند.
تجاوز آشکار عربستان به مردم بی گناه یمن و حمایت آمریکا و مدعیان حقوق بشر. در چه دنیایی زندگی می کنیم که هواپیماها به مراسم ختم حمله می کنند وصدها تن را می کشند و آمریکا می گوید عربستان برای دفاع از سرزمین خود این کار را کرده ، ای خاک بر سر مدعیان حقوق بشر که مزدوری بیش نیستند.
امام جمعه تالش در پایان افزود مسئله آخر گزارش نرخ بیکاری در ایران است ، آمار مرکز ایران نشان می دهد که افزایش دارد ، این افزایش باعث نگرانی است ، علت افزایش چیست ؟ چه فکری شده است دولتمردان باید گزارش دهند

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi