پایگاه خبری صریح خبر
11:19:35 - دوشنبه 17 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره ورزش و جوانان تالش خبر داد
برگزاری همایش بازی‌های روستایی و عشایری در تالش
رئیس اداره ورزش و جوانان تالش شناسایی نیازهای منطقه در حوزه ورزش را مهم دانست و تصریح کرد: در منطقه تالش ورزش‌های بومی سنتی و بازی‌های محلی حرف نخست را می‌زند.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش بازی‌های روستایی و عشایری در تالش

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش از برگزاری همایش بازی‌های روستایی و عشایری در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

عیسی نوری‌زاد با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی ورزش را نیاز اساسی جامعه کنونی دانست و اظهار کرد: ورزش‌ همگانی از ضرورت‌های جامعه است.

 وی با بیان اینکه در سه بعد قهرمانی، بانوان و ورزش‌های روستایی در ورزش و جوانان تالش برنامه‌ریزی داریم، افزود: در تمام این ابعاد تلاش می‌کنیم اما شهروندان تالش به ورزش همگانی علاقه خاصی دارند و آن را در سبد خانوار خود قرار داده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش شناسایی نیازهای منطقه در حوزه ورزش را مهم دانست و تصریح کرد: در منطقه تالش ورزش‌های بومی سنتی و بازی‌های محلی حرف نخست را می‌زند.

وی ورزش‌های بومی و سنتی تالش را برگرفته از اعتقادها و باورهای مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم منطقه به سنت‌های اصیل خود پای‌بند هستند.

نوری‌زاده حمایت از ورزش فوتبال چوکای تالش را از اقدام‌های مسؤولان و مردم علاقه‌مند ذکر کرد و یادآور شد:  مردم و مسؤولان تالش در تلاش هستند تا ورزش فوتبال چوکای تالش که زمانی به عنوان قلعه عقاب‌ها مطرح بود بار دیگر به اوج برسد.

وی افتتاح پارک ورزش بانوان را از برنامه‌های ورزش و جوانان تالش عنوان کرد و گفت: پارک ویژه بانوان ورزش‌هایی نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و… را می‌تواند به این قشر از جامعه ارائه دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش از برگزاری مراسم صبحگاهی در منطقه سد ساحلی این شهر به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی خبر داد و متذکر شد: برگزاری مسابقات دوومیدانی ویژه مدارس و آموزشگاه‌ها برای ایجاد نشاط و پویایی در مدارس از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

وی برگزاری مسابقات والیبال نشسته جانبازان با نام ورزش، قهرمانان، جانبازان و معلولان، دارت ویژه کارکنان دولت و… را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی عنوان کرد.

نوری‌زاده مسابقه پیاده‌روی عمومی ویژه سلامت بانوان، ورزش شهروندی و محیط زیست پاک، بازدید نیز از یک کمپ ترک اعتیاد، همایش بازی‌های روستایی و عشایری و… را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در تالش برشمرد.

فارس

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi