پایگاه خبری صریح خبر
13:56:46 - چهارشنبه 19 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پشت دیوارهای این شهر چه می گذرد؟؟!!!
بدیهی است شهردار جدید نیازمند برنامه ریزی و زمان و فرصت مناسبی برای انجام و برنامه ریزی کارها و اقدامات آتی خود است و با فرصت اندک تا انتخابات اردیبهشت ۹۶شورا قبول چنین مسئولیتی یک ریسک از جانب شهردار جدید نیز می باشد

img_20161019_135632

صریح خبر- از پس هر زلزله ای پس لرزه هایی هست و فرض زلزله ای بدون پس لرزه اساسا قابل تصور نیست.
انتخابات مجلس در اسفند ماه ۹۴خاتمه یافت و نمایندگان به مجلس رفتند و ماههاست از این ماجرا می گذرد ولی شهرما چوبر از پس لرزه های ان لرزید و اکنون بعد از مجادلات و کشمکش های زیادی که کمابیش دوستان دلسوز چوبر و شهروندان محترم در جریان این اتفاقات هستند،چوبر این شهر مظلوم و گرفتار در سهم خواهی دوستان با وضعیت تقریبا نیمه بحرانی مدیریت شهری فراموش شده و به حیات خود ادامه می دهد.
بعد از انتخابات اسفند ۹۴ و حمایت شهردار چوبر از کاندیدای منتسب به خود و خلف وعده ایشان در حمایت از کاندیدای خاص ریاست شورای شهر چوبر وقت کلید استیضاح و عزل شهردار رقم خورد.
شهردار که منتخب و منصوب ائتلاف سه گانه بود بعد از حدود یک ماه استیضاح شد و در حرکتی تامل بر انگیز استیضاح شهردار رای نیاورد.تلاش ها از جانب ریاست شورا ادامه یافت و در نهایت بعد از سه سال دوستان متوجه شدند شهردار ساکن این شهر نیست و با استعلام از بخشداری و پاسگاه به این وضعیت سکونت جناب شهردار سندیت دادند و با توجه به اینکه در حریان بعد از انتخابات مجلس معادلات ائتلاف و مخالفین به هم خورده بود شورای شهر چوبر تصمیم گرفت شهردار این شهر را به دلیل عدم سکونت در این شهر مطابق قانون برکنار نماید.
طبق ماده ٣ ایین نامه اجرایی انتخاب شهردار  : شهردار باید از تاریخ اشتغال به کار تا زمانی که در این سمت انجام وظیفه می‌کند در داخل محدوده قانونی شهر ساکن باشد.
مهندس هاشمی رفت،گرچه از نظر برخی دوستان عملکرد ایشان در حوزه مدیریت شهری قابل نقد می باشد اما واقعیت قضیه این است که ایشان از پس لرزه های انتخابات مجلس جان سالم به در نبرد و این واقعیتی است که هیچ جای شبهه نیست.
بعد از رفتن این مهندس جوان و شایسته،جناب سید حمزه موسوی که اشنایی به مشکلات و معضلات شهر و شهرداری داشتند دلسوزانه سرپرستی شهرداری را بر عهده گرفتند،در طی این مدت که حدودا یک ماه و نیم می گذرد شنیده های تائید شده و نشده ناشی از مطرح شدن برخی از چهره هایی که از فرزندان شایسته چوبر هستند می دهد که البته بلحاظ هایی قابل تامل است.
آقای ر-ب که از شایستگان چوبر و از دوستان نزدیک ما هستند از جانب ریاست قبلی شورا پیشنهاد و با مخالفت اکثریت اعضاء مورد قبول واقع نمی شوند.
لابی گری برخی ار دوستان جناح مقابل باعث مطرح شدن یکی دیگر از چهره های چوبر م-ی که در سابقه کاری خود ریاست جهادکشاورزی دارد را می شود که گویا در این بین باز ائتلاف سه نفره شکل گرفته و مخالف صورت می گیرد.
چهره سوم که به شکل غیر رسمی مطرح شده و از از طرف برخی دوستان صاحب نفوذ لابی گری می شود آقای س-س که در کارنامه خود ریاست ورزش و جوانان آستارا را دارد است.
بعد از گذشت یک ماه و نیم که شهرداری به شکل سرپرستی اداره می شود و با مشکلات عدیده ای هم به لحاظ مالی و هم سایر مسائل که لزومی به پرداختن به آنها نیست،انتظار ما از دوستان در شورا این است که در قبال مسئولیت خطیری که بر عهده دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهرداری اقدام نمایند.
بدیهی است شهردار جدید نیازمند برنامه ریزی و زمان و فرصت مناسبی برای انجام و برنامه ریزی کارها و اقدامات آتی خود است و با فرصت اندک تا انتخابات اردیبهشت ۹۶شورا قبول چنین مسئولیتی یک ریسک از جانب شهردار جدید نیز می باشد.
ارزوی بنده و همه شهروندان داشتن شهری آباد و به دور از حاشیه می باشد و سپردن شهر به فرزندان شایسته شهرمان افتخاری است ماندگار و قصد و غرض از نوشتن این مقال در حقیقت تلنگری برای حرکت و تسریع در اقدام است.
امیدوارم هر چه زودتر امورات سر و سامان یافته و شاهد پیشرفت شهر عزیزمون باشیم.

با احترام:عظیم دائمی چوبر.

 

تکملی :

 

⭕️جوابیه عضو شورای شهر چوبر

💢با سلام در پی انتشار مطلبی تحت عنوان (پشت دیوار های این شهر چه می گذرد) توسط اقای عظیم دایمی در صریح خبرلازم می دانم پاسخ زیر انتشار یابد :

♨️ جناب اقای عظیم دایمی در پی انتشار مطلب غیر واقع در صریح خبر اعلام میدارم شورای شهر چوبر پس از انتخاب سر پرست تابحال در مورد انتخاب شهردار جلسه ای نداشته ودر دستور کار شورا قرار نداشته است وجنابعالی باچه مدرکی اعلام‌ نموده اید بنده اقای ر ب به عنوان کاندیدای شهردارچوبر مطرح نموده ام که مخا لفت گردیده ویا افراد دیگری را نام برده اید مطرح شده ومخا لفت شده است جنا بعالی با چه مدرکی اقدام به انتشا مطلب غیر واقع در صریح خبر نموده اید ما از مطالب مستند وپیشنهاد های سازنده استقبال می کنیم نه از مطالب غیر مستند وغیر واقع.

✍ فر هاد حیدر نیا

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi