پایگاه خبری صریح خبر
10:45:43 - شنبه 22 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازی تیم هنرمندان جهت حمایت از کودکان سرطانی و دلجویی از سعید شمس برگزار شد
بازی خیریه ی تیم هنرمندان چه خیری برای تالش و کودکان سرطانی داشت ؟!!
بازیکنان بزرگ اعلام شده نیامدند !!سعید شمس نیامد !!بازیکنان تیم هنرمندان  پول گرفتند!!هزینه بازی چندین برابر در آمد شد !!سعید شمس یکبار با امدنش به تالش خبر ساز شود ، بک بار نیز با نیامدنش !!آیا بهتر نبود همین هزینه ها را به کودکان سرطانی میداید ؟؟!!

 

photo_2016-10-22_10-45-07

به گزارش صریح خبر امروزه در جهان امروزی کمک و نوع دوستی بسیار فراگیر شده و از هر طریق و مخصوصا از فوتبال هم میشود  به خدا رسید و بسیار در خبر ها میخوانیم که بازهای خیریه ی زیادی در اقصی نقاط جهان برگزار میشود  و عواید ان برای هدف ان بازی هزینه میشود  تا در کنار  ثوابی که  برده میشود  ، کمکی مالی برای ان هدف نیز جمع اوری شده باشد.

در همین راستا و در هفته های گذشته بنر ها و پیام های زیادی را مشاهده میکردیم که خبر از انجام یک بازی خیرخواهانه  با هدف « کمک به  کودکان سرطانی و همچنین دلجویی از داور کشورمان ، سعید شمس» عنوان میشد.

همچنین برای حضور پر شور مردم  غیر از اینکه بنرهایی که  نصب شد ،برخی از افراد و مسولین نیز ،به مانند اگهی سام سرویس مردم را به دیدن  این مسابقه دعوت نمودند!!!.

در بنری که در سظح شهر نصب شده بود خبر از حضور بازیکنان بزرگی همچون وحید شمسایی ، پژمان جمشیدی ، محمد نوازی ، نیکبخت واحدی و علی انصاریان  و …  داده شده بود و از طرفی قرار بود از سعید شمس ، داور بازی چوکا که چند سال پیش خاطره بدی از تالش برایش رقم خورد، دلجویی شود و نیز تمام درامد این بازی صرف کودکان سرطانی شود.

همچنین  گوشه و کنار بنر پر شده بود از حامیان مالی و اسپانسر هایی که قصد حمایت از این دیدار را داشتند که اتفاقا تعداشان کم نبود و از مسولین سیاسی ، اقتصادی ، ورزشی و …جز حامیان این بازی نامبرده شده بود و حتی گفته شده بود که پیراهن های تیم ملی والیبال ، با امضای بازیکنان ملی پوش  طی گلریزانی بفروش میرسد و در ادامه بلیط فروشی نیز انجام  پذیرفت و اعلام شد که تلاش میشود تا این بازی  از شبکه باران بصورت زنده پخش شود .

با تمام این اوصاف تیم هنرمندان جمعه وارد شهر تالش شد  تا در این بازی مقابل تیم منتخب فوتسال  تالش با بازی فرماندار و بخشدار و …  شرکت کند !!!  (و فعلا مجال پرداختن به اینکه، ملاک انتخاب بازیکنان تیم فوتسال تالش چه بوده!!  نیست).

ابتدای امر مشخص گردید که چندین بازیکن سرشناسی که اعلام شده بود به تالش نیامده اند و اظهار داشتند  افراد دیگر جایگزین شده اند !!  و مردمی  هم که با اعتماد به بنر اطلاع رسانی که با هماهنگی مسولین شهرستان نصب شده بود بلیط خریداری نموده بودند از این موضوع ناراحت بودند .

و در ادامه در میان بهت همگان ، سعید شمس که قرار بود از وی دلجویی شود به تالش نیامد و در این بازی شرکت نکرد تا سعید شمس یکبار با امدنش به تالش خبر ساز شود و بک بار نیز با نیامدنش !! و این نوعی دهن کجی به مردم تالش بود

همچنین گفته میشود تیم هنرمندان برای این بازی خیریه جهت کمک به کودکان سرطانی ،غیر از هزینه ایاب و ذهاب ،اسکان ، شام و  ناهار مبلغ بیش از بیست میلیون تومان پول دریافت کرده است !!

و غیر از پولی که به تیم هنرمندان داده شده است مبالغ زیادی جهت اسکان ، غذا، تبلیغ و…هزینه شده است که با یک حساب سرانگشتی بالغ بر سی میلیون تومان و شاید هم بیشتر برای این بازی هزینه شده است و حتی  شنیده میشود مجموعا  نزدیک به پنجاه میلیون تومان برای انجام بازی هزینه شده است

از طرفی در امد حاصل از بلیط فروشی نیز  بسیار ناچیز بود و استقبال چندانی از این بازی نشد و درامد انچنانی  نداشته است

اینکه هزینه های انجام بازی را چه نهاد یا سازمان یا شخصی داده است مهم نیست چون بالاخره این هزینه ها شده و حتی اینکه مثلا برای غذا یا اسکان یا اتوبوس ،شهرداری یا هر نهاد دیگر ، رایگان سرویس داده،  باز هم مهم نیست چرا که بالاخره شهرداری از بیت المال این هزینه ها را پرداخت کرده است و انچه مهم است این است که ده ها میلیون تومان برای انجام این بازی هزینه شده است و درامد ان بسیار ناچیز بوده است و اگر از نظر اقتصادی بخواهیم نگاه  کنیم ، بعد از کسر درامد حاصله  ،متوجه میشویم ده ها میلیون تومان نیز ضرر کرده ایم

از بعد معنوی ان هم که بنا بر دلجویی از سعید شمس  بود که وی نیز به تالش نیامدند و علی رغم اطلاع رسانی در خصوص دلجویی از وی ، ایشان ترجیح دادند در تالش حضور نیابند

از پخش زنده از شبکه باران هم که خبری نشد و احتمالا تلاش ها نتیجه نداده است .

حال سوال این است که با توجه به این همه هزینه ، بی انکه محل پرداخت ان ملاک باشد ، چه چیزی عاید کودکان سرطانی شد؟! و ایا بهتر نبود همان مبالغی که برای  انجام بازی هزینه شد به کودکان سرطانی تقدیم میشد ؟؟؟  و اینکه اگر درامدی داشته و در جهت حمایت از کودکان سرطانی صرف شده ، چقدر بوده و در کجا هزینه شده است ؟؟

بهتر است مسولین ذیربط همانگونه که از مردم جهت حضور دعوت بعمل اوردند ،  جهت شفاف سازی هزینه ها و درامد ها و محل انها و بقیه موارد را به مردم  توضیح دهند و اعلام دارند این بازی چه خیری برای مردم تالش و کودکان سرطانی داشته است ؟

 

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi