پایگاه خبری صریح خبر
11:51:09 - شنبه 22 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوابیه دکتر نوبخت ،معاون رئیس جمهور به انتقادات نماینده تالش
سفری به گیلان خواهم داشت، جهت طرح مشکلات از شما دعوت میکنم
و به بندگانم بگو در صحبت از بهترین جملات استفاده کنید زیرا شیطان می خواهد بین شما نزاع ایجاد کند چون شیطان دشمن اشکار انسان است.

images

به گزارش صریح خبر اخیر محمود شکری ،نماینده تالش ،ماسال و رضوانشهر در خصوص جابجایی مدیران استان و مخصوصا اداره آب منطقه ای گیلان و انتصاب لطفی به جای نیکخوی انتقاداتی نسبت به دکتر نوبخت داشتند  و اظهار داشت  نوبخت در عزل و نصب مدیران گیلانی دخالت میکند (اینجا )

معاون رییس جمهور طی متنی کوتاه به اظهارات شکری  پاسخ داد که عین متن به شرح زیر است :
« برادر گرانقدرم جناب اقای شکری، با سلام و احترام

چون شما را دوست و برادر خود می دانم، مصلحت دیدم در پاسخ به اظهار نظر رسانه ای حضرتعالی به دو نکته اشاره نمایم:

اولا، همه نمایندگان محترم باخبرند که ،باعنایت به جایگاه حقوقی و اختیارات قانونی حتی با وجود انتظارات جز در موارد شاذ و نادر در جابجایی مدیران استانی تصمیم گیری نمی کنم.

ثانیا، جنابعالی چون یک نماینده متدین هستید ، به یاداوری آموزه ای ازسوره مبارکه الاسرا بسنده می نمایم که خداوند می فرماید:

وَقُلْ لِعِبَادِی یقُولُوا الَّتِی هِی أَحْسَنُ إِنَّ الشَّیطَانَ ینْزَغُ بَینَهُمْ إِنَّ الشَّیطَانَ کَانَ لِلْإِنْسَانِ عَدُوًّا مُبِینًا

و به بندگانم بگو در صحبت از بهترین جملات استفاده کنید زیرا شیطان می خواهد بین شما نزاع ایجاد کند چون شیطان دشمن اشکار انسان است.

در خاتمه چون قریبا با رییس محترم سازمان محیط زیست و وزیر محترم نیرو برای تسریع در عملیات اجرایی سد های پلرود، شفارود و لاسک به گیلان انشااله سفر خواهم داشت از حضرتعالی و دیگر نمایندگان ذیربط برای طرح مشکلات مردم دعوت می نمایم.

با احترام مجدد، نوبخت»

 

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi