پایگاه خبری صریح خبر
12:36:35 - شنبه 22 اکتبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده تالش : رئیس جمهور سابقه دبیری شورای عالی امنیت ملی را دارد
مخالف دزدی را مخالف دولت اعلام می‌کنند/می‌خواهند مدافعان حقوق مردم را با جمله «مخالف دولت» از سر راه بردارند
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف دزدی را مخالف دولت اعلام می‌کنند، بیان کرد: حرکت‌های انقلابی که از طرف دولت تدبیر و امید سرکوب می‌شود نیازمند بررسی و آسیب‌شناسی است.

شکری

محمود شکری  با اشاره به اینکه روحانی با شعار تدبیر و امید در جامعه و حرکت به طرف مسیر الهی بر سر کار آمده است اظهار کرد: تدبیر به معنای آن است که بهترین‌ها انتخاب شوند تا بتوانیم انقلاب را بیمه کنیم و آزار دشمنان به ملت کمتر باشد.

وی ادامه داد: مسؤولان باید حافظ انقلاب اسلامی باشند، انقلابی فکر کرده و انقلابی عمل کنند اما در عمل مشاهده می‌کنیم در دولت از انسان‌های انقلابی استفاده نمی‌شود.

*وزرای دولت روحانی از سن گذشته و خسته هستند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به ضرر مردم گیلان توسط افراد بر سر کار دولت اشاره کرد و افزود: وزرای دولت روحانی از سن گذشته و خسته هستند اما به دلیل اینکه در انتخابات فعال بودند و هزینه کردند، دارای مقام شدند.

شکری با بیان اینکه با تدبیر دولت روحانی افراد بازنشسته، مسأله‌دار و برخی که حال و حوصله انقلاب را نداشتند بر سر کار آمدند، تصریح کرد: افرادی که به ثروت‌اندوزی بیش از حفظ انقلاب علاقه داشتند تصدی‌ها را دریافت کردند.

وی، حضور جوانان و نخبگان در جایگاه‌های مدیریتی را کم‌رنگ خواند و بیان کرد: وابستگی جوانان به دین بسیار بالاتر از افرادی است که تصدی‌ها را به‌ عهده دارند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به ادامه راه شهدا توسط جوانان در کشور اشاره کرد و گفت: شهدا و ایثارگران امنیت، عزت و کرامت را برای نظام به ارمغان آوردند.

شکری با اشاره به کنار گذاشتن خادمان به انقلاب اسلامی و مردم در دولت روحانی، خاطرنشان کرد: امر مذکور در گیلان و نقاط مختلف کشور اتفاق افتاده است.

وی به کسوت روحانی رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: روحانی از نزدیکان به تفکرات امام(ره) بود و زمانی در جامعه روحانیت حضور داشت و در چارچوب دین حرکت می‌کرد ضمن اینکه ۲۰ سال سابقه نمایندگی در مجلس دارد.

*رئیس جمهور تحت تاثیر نوبخت‌ها

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور سابقه دبیری شورای عالی امنیت ملی را دارد، اظهار کرد: اکنون روحانی نمی‌تواند بگوید تحت تاثیر عواملی مانند نوبخت‌ها قرار گرفته زیرا علم و تجربه لازم را دارد.

*اشتغال جوانان با حقوق‌های نجومی معنا ندارد/افزایش فقر در کشور به دلیل برخی دریافتی‌های ناعادلانه

شکری به موضوع حقوق‌های نجومی اشاره کرد و افزود: حقوق‌های نجومی در واقع دزدی از جیب مردم است و با این وجود اشتغال جوانان دیگر معنا ندارد.

وی با اشاره به اینکه به صراحت مشاهده می‌کنیم اراده‌ای برای ایجاد اشتغال وجود ندارد، تصریح کرد: زمینه‌های بسیاری برای ایجاد اشتغال در جامعه وجود دارد اما اراده‌ای برای انجام آن نیست.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به تمایل به تفکر آمریکا در بدنه دولت اشاره کرد و گفت: تفکر مذکور اثرگذار است.

شکری، راهبرد آمریکا را نارضایتی جوانان از انقلاب اسلامی و مسؤولان نظام خواند و بیان کرد: با بیکار کردن جوانان عوامل نارضایتی در جامعه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزبه‌روز آمار فقر در کشور در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: دلیل آن به خاطر دریافتی برخی افراد از منابع ثروت مالی و توزیع ناعادلانه است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به تلاش برخی از افراد برای پر رنگ‌تر کردن مفاسد در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: افراد مذکور به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و با این تفکر هر روز فقر در جامعه بیشتر می‌شود.

شکری با بیان اینکه پیگیری حقوق مردم را می‌خواهند به نوعی خفه کنند، اظهار کرد: می‌خواهند مدافعان حقوق مردم را با جمله «مخالف دولت» از سر راه بردارند.

وی به انتخاب رئیس جمهور توسط دولت و تأیید آن توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اعضای دولت رأی اعتماد دادند و با این وجود اگر فردی بخواهد در چارچوب انقلاب اسلامی مسیر را نشان دهد، محکوم به مخالفت با دولت می‌شود.

*مخالف دزدی را مخالف دولت اعلام می‌کنند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف دزدی را مخالف دولت اعلام می‌کنند، بیان کرد: حرکت‌های انقلابی که از طرف دولت تدبیر و امید سرکوب می‌شود نیازمند بررسی و آسیب‌شناسی است.

شکری به تلاش برخی افراد فرصت‌طلب، سودجو و فاسد برای ایجاد اختلاف بین رؤسای سه قوه اشاره کرد و متذکر شد: این افراد در مسیر دشمنان انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

فارس

  1. تالش سرافراز   اکتبر 22, 2016  

    با سلام متاسفانه حرفهای شما هیچ کدام با هم سنخیت ندارد. شما دم از پیر بودن وزیر میزنید خود شما چرا با این سن و شرایط هنوز تو سیاست هستید شاید خودتان را نمیبینید همین تابستان دو ماه معلوم نبود به چه بیماری بستری بودید و هیچ جا اعلان نکردید.
    یک روز دم از حامی دولت و فردایش توهین افترا به به دولت ما کدوم باور کنیم قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟

  2. مانی   اکتبر 22, 2016  

    سلام آقای تالشی سرافراز.از شما که با خانواده ایشان دوست هستید بعید است چنین حرفی را بزنید.ایشان هنوز ۵۷ ساله هستند که با احتساب گذشت پنج سال از نمایندگی ایشان ۵۲ ساله میشوند.ضمنا دو ماه استراحت ناشی از جراحی که امری غیر قابل پیش بینی است چه ربطی به سن دارد؟

  3. مانی   اکتبر 22, 2016  

    سلام آقای تالشی سرافراز.از شما که با خانواده ایشان دوست هستید بعید است چنین حرفی را بزنید.ایشان هنوز ۵۷ ساله هستند که با احتساب گذشت پنج سال از نمایندگی ایشان در زمان شروع نمایندگی ۵۲ ساله میشدند.ضمنا دو ماه استراحت ناشی از جراحی که امری غیر قابل پیش بینی است چه ربطی به سن دارد؟

  4. بهنام   اکتبر 22, 2016  

    آقا مانی مگر سن آقای شکری آزمون استخدامیه که دوران نمایندگی ازش کم میشه،

    • ناهيد   اکتبر 23, 2016  

      اقا بهنام کلی خندیدم …
      مگه سن ایشان ازمون استخدامیه ….

  5. تالش سرافراز   اکتبر 23, 2016  

    من کاری با سن ایشان ندارم ایشان هستند که دم از سن و سال میزنند. حرفی برای گفتن ندارند و فقط دارند تخریب میکنند. با این ادبیات ابروی تالش و تالشی که یک قوم با فرهنگ و اصیل هست برده اند.
    و شکر خدا من هیچ گونه نسبت و فامیلی با ایشان ندارم.

تبليغات
اعلام وصول تابناك وب صریح خبر تابناك وب صریح خبر صریح خبر

logo-samandehi